Gå til innhold

Ny pc, hjelp meg og bygge?

Anbefalte innlegg

Takk takk. Nei de 3 fps'ene bryr jeg meg enormt lite om du. Men det VÆRSTE jeg vet er lagg, jeg klarer ikke ett sekund med lagg og vil ha på masser av grafikk og ha masse ytelse:P jeg får bare lese mer.

9023002[/snapback]

Lagg er internett sin feil, hakking er hardware

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk. Nei de 3 fps'ene bryr jeg meg enormt lite om du. Men det VÆRSTE jeg vet er lagg, jeg klarer ikke ett sekund med lagg og vil ha på masser av grafikk og ha masse ytelse:P jeg får bare lese mer.

9023002[/snapback]

9024571[/snapback]

Da skjønner jeg :p soz

Endret av classxxx
Lenke til kommentar

9023002[/snapback]

9024571[/snapback]

Nå spiller ikke jeg CS da:P

9024586[/snapback]

Nei, men lagging er internet sin feil. Når det skjer i singleplayer er det hakking :p

EDIT: jeg lærer å ikke gjøre en ting når jeg brenner meg jeg da :p

Endret av URGE84
Lenke til kommentar

9023002[/snapback]

9024571[/snapback]

Nå spiller ikke jeg CS da:P

9024586[/snapback]

Nei, men lagging er internet sin feil. Når det skjer i singleplayer er det hakking :p

EDIT: jeg lærer å ikke gjøre en ting når jeg brenner meg jeg da :p

9024591[/snapback]

jaj sånn set, er litt nub vettu :p Jeg klarer ikke det jeg da, er vel litt "eventyr lystig da" hahaha

Lenke til kommentar
På internett er alle experter, wikipedia er en fin ting :p og common sense seff :p

9024615[/snapback]

Ligger noe i det ^^ uff er ikke bare bare det her, lest i en gode 7 timer idag, kan ikke si jeg har blitt noe smartere, fått mye fin hjelp da :) men det ordner seg vel?

Lenke til kommentar

Er en del å sette seg inn i ja. Du skal jo også bruke en del penger.. Må prøve å få 40" tv'en min hit, men da slutter jeg vel å gå på skolen med den og pcen :p

EDIT: ikke helt sikker, men stacker har med et par vifter. Du kan jo kjøpe denne og en 120mm vifte eller noe :)

Endret av URGE84
Lenke til kommentar
Er en del å sette seg inn i ja. Du skal jo også bruke en del penger.. Må prøve å få 40" tv'en min hit, men da slutter jeg vel å gå på skolen med den og pcen :p

9024679[/snapback]

Joa sant det, men bare og bruke litt tid :) har en 37" lg lb1r bak meg men blir vel litt drøyt og dra med seg den på lan?:p ja farlig det der med pc og tid :p

Lenke til kommentar

9024679[/snapback]

Joa sant det, men bare og bruke litt tid :) har en 37" lg lb1r bak meg men blir vel litt drøyt og dra med seg den på lan?:p ja farlig det der med pc og tid :p

9024704[/snapback]

Neida, tiden blir jo borte helt plutselig :p Brent meg veldig på det ja.

Lenke til kommentar

9024679[/snapback]

9024704[/snapback]

Neida, tiden blir jo borte helt plutselig :p Brent meg veldig på det ja.

9024711[/snapback]

Spessielt når jeg holder på med autocad eller solidworks, da finnes ikke tiden:S men det kan vel være positivt, hrhr

Lenke til kommentar
Mulig, ikke hvis du har tidspress. Men i det minste jobber pcen rimelig fort ^^

9024754[/snapback]

Hehe, si ifra om det blir noe alvorlige endringer i systeme ditt da. litt spent på åssen det kan bli :) og velg 24" du :) Får lese litt mer jeg, er så mye :S åssen mening haru om sli eller singel?

Lenke til kommentar

9024754[/snapback]

Hehe, si ifra om det blir noe alvorlige endringer i systeme ditt da. litt spent på åssen det kan bli :) og velg 24" du :) Får lese litt mer jeg, er så mye :S åssen mening haru om sli eller singel?

9024863[/snapback]

Gå for singel, den varer en stund, så kan du etterhvert bytte ut skjermkortet eller putte inn en til etterhvert. Husker da ikke å si ifra jeg. Har en utrolig evne til å glemme og bli distraert :p

Lenke til kommentar

9024754[/snapback]

9024863[/snapback]

Gå for singel, den varer en stund, så kan du etterhvert bytte ut skjermkortet eller putte inn en til etterhvert. Husker da ikke å si ifra jeg. Har en utrolig evne til å glemme og bli distraert :p

9024873[/snapback]

Akkurat det tenkte jeg å, smel inn en til om det trengs :) Da er vi helt like, glemmer alvorlig fort gitt :p jaja

Lenke til kommentar

ville bare si en ting om cpu intel er på vei til og lansere en ny teknoloigi i cpuene som gjør at de lett kan lage cpuer for privatbruk med mange terraflops om 1-2 år leste det her på hardware for noen måneder siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...