-Teddy- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) PSP: Nå er det jo slik at sist endret (siste lagt til) = toppen av listen. Dette passer ikke meg. Finnes det en måte å endre rekkefølgen på elementene i listen over homebrews / iso'r? Samme om det gjøres fra PC eller PSP. EDIT: Ekstraspørsmål istedet for ny tråd; fungerer iRShell under fw 3.40? Leste noe om at devhook ikke liker 3.40, og devhook er intergrert i iRSHell? Siste iRShell utgave jeg fant var fra desember i 2006. Finnes det noen ny arvtager? (Fint med filbehandling osv på PSP'n) Endret 7. juli 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 1. Tror ikke det. De blir sortert etter dato. Men du kan jo selv legge de inn alfabetisk med å klippe og lime hvis du gidder det 2. Det skal funke. DH er ikke integrert på den måten, men det er et eget ikon til det på hovedmenyen. Altså følger ikke devhook med. Det fungerer utmerket på 3.03 OE. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan bekrefte at iRShell fungerer utmerket på 3.40 OE også (: Les readme filen og følg 1.5 greia, så får du inn Irshell på PSP'en din! Lenke til kommentar
Ekre Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du skal kunne gjøre om på listen med: PSP Brew 0.91 Innstaller og åpne programmet, og koble til PSP'en. Under Firmware lar du det stå 1.50, velg stasjons bokstaven og trykk på Hombrew knappen. Så mener jeg å huske at man må hake av på Firmware 2.71SE (Så lenge man har SE eller OE Firmware). Så er det bare og bruke knappene på høyresiden og flytte programmene opp og ned. (og spillene, mener det også går). Når du er ferdig bare trykker du Sort HomeBrew. Da skal det vært gjort... Alle de "Corrupted data" greiene trenger du ikke bry deg om, for de blir jo ikke vist i OE alikevel Jeg har ikke testet det med 3.40 OE, men har brukt det tidligere, og da fungerte det utmerket Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Programmet så egentlig bare ut til å sortere ting helt på måfå, det jeg fikk i games listen minnet lite om det jeg satte opp i programmet... Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå