Gå til innhold

Utkast til ny hjemmeside: teddyen.net

Anbefalte innlegg

Trenger litt konstruktiv kritikk på dette. Føler at alt ikke er som det skal. PS flippa i vinkler her, så mangler en "random quote thingythingy" i den øverste oransje baren.

Tanken er at snakkeboblen til høyre skal endre seg til et ikon som er relevant for siden du ser på. Eks: Galleri = Ramme, Kontakt = Brev. Mulig at denne vil få position: fixed; Menyelementene skal lyse opp ettersom du fører pekeren over dem.

Er det bedre enn mitt gamle design?

Hva kan forbedres?

Eller er det bare å tosse det?

Gammelt design (vote gjerne i pollen i sidebaren): http://teddyen.net

Nytt design: http://teddyen.net/wp-content/uploads/nytt_design.png

nytt_design_t.png

EDIT: Endret noe, se fjerde post!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvor funksjonell den snakkeboblen er, ser ikke et stort behov for en sånn, blir egentlig litt mer amatørmessig og ødelegger litt av stilrenheten du har prøvd å få til.

- skru av AA i photoshop når du legger ut designs. Sett all skrift som skal skrives i HTML til enten "Sharp" eller ikke noe AA i det hele tatt.

Jeg syntes header og menyen er stilige, mens resten av siden er relativt kjedelig, spesielt sidebaren med navigasjon. Fargene er egentlig ganske dølle og designet er kanskje generelt sett veldig tynt?

Har en følelse av at du begrenser deg veldig med farger når du setter bg til å være av mørke grånyanser og teksten til å være hvit. Orange passer ja, men siden din skiller seg overhodet ikke ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I mine auge er det eit godt konsept, men gjennomføringa kunne vore betre.

- Snakkebobla/ikonet ute på høgresida ser veldig, veldig tilfeldig plassert ut. Den tar oppmerksomheten frå det som er viktig (innhaldet), og det heile ser litt rart ut.

- Kvit ramme med svart tekst rundt bileter går ikkje på ei så mørk side. Prøv heller ei mørk ramme som er ein tanke lysare eller mørkare enn bakgrunnen.

- Prøv å la dei "lyse" felta i menyen/ellers vere litt lysare. No når eg sit på ein dårleg kalibrert skjerm er det for lite kontrast der. Prøv kanskje å lyse opp heile menyen litt. Berre ein liten tanke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...