3PM Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har Windows XP home edition og den klikker!! Den klikker hele tida!! Ikke bare når jeg spiller CS, men når jeg eks. surfer på nettet eller bare hører på musikk. Så jeg har tenkt å installere Windows 2000. Jeg har en venn (han er på forumet) og han bruker Windows 2000 og jeg har aldri sett at den har klikka før. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kan du fjærne bildet i siggen og skaffe deg en mindre avatar? og denne tråden hører jo ikke til i SØPPEL!!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kan ikke få sagt meg mer enig med K-Dog. Lenke til kommentar
house Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kan vel bare sies at det er noen som ikke helt har fått med seg dette! =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kan vel bare sies at det er noen som ikke helt har fått med seg dette! =) Begge to faktisk, har ikke fått det med seg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vell winXP kan være stabilt det og. Kan enkelt få 2uker Uptime på en winXP maskin. Med SP1 da seff. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hmm. har aldri hatt noe problemer med att winXP klikker, så jeg syntes da den er en del bedre, mye finere å se på lissom, alt er ikke bare firkanta og grått. jeg har ikke SP1 av en eller annen merkelig grunn som jeg kanskje ikke burde si høyt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er snakk om menneskelig feil at Winxp klikker ikke noe annet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hmm. har aldri hatt noe problemer med att winXP klikker, så jeg syntes da den er en del bedre, mye finere å se på lissom, alt er ikke bare firkanta og grått. jeg har ikke SP1 av en eller annen merkelig grunn som jeg kanskje ikke burde si høyt... Synes du virkelig winxp ser fint ut? Du må iallefall velge win2k look da. Xp looken er tregere og alikvell er den plagsom. Vile heller ha brukt 2k ,men når man har en serial som virker på windowupdate så bruker man seff det. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 du velger jo selvklart ikke den standard, grønne xp looken, men du kan jo få tak i haugevis med egene themes som er mye freeeshere enn både den standard grå windows looken, og de i winxp. Vil overhodet ikke si att det virker noe serlig treigt selv om jeg har den fine... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 noen som har sett over innleggene til 3PM? :-? Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hadde win2k før.... fikk bluescreen HVER gang jeg slo på maskinen, gøy? NEI!!!! da innstallerte jeg winXP.... problem solved. utenom at jeg hadde IBM harddisk og den plutselig fant ut at den ikke ville virke mere pga at den var en IBM harddisk..... *har lyst og trø harddisken ned i halsen på han som lagde den* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 noen som har sett over innleggene til 3PM? :-? Nops...Tror ikke jeg vil det heller. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Starta opp XP-boksen eg sit på no den 20 desember, og den går som gull enda den. Opera, IE, Mozilla, VMware (med 98 og w2k i), utforsker og HTML-Kit har kjørt stort sett heile tida. Samt IIS i bakgrunnen. Brukar jevnt over 400MiB RAM (av 768) og 650MiB pagefile. Så ein kan vel ikkje seie at XP er veldig crappy slik til dei flestes bruk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 1. Ka har dette i søppel å gjere? 2. XP er stabilt så lenge du behandler maskina normalt (dvs ikkje mobber den, gir den skikkelig mat osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå