Suicide Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Heisann! Jeg har et ganske så stort problem.. Jeg formaterte pcen min for en stund siden, og brukte den ikke på noen dager.. Og da jeg skulle skru den på igjen, fikk jeg kontakt med skjermen, men den skrudde seg ikke på.. Og jeg testa den skjermen jeg brukte, og den funket fint på en annen PC.. Jeg har også testet 3 forskjellige skjermkort.. 2 AGP og 1 PCI kort.. Vet at alle de funker.. Og nå har jeg vært å hentet en PC hos en kamerat som funket fint hos han, og da jeg kom hjem, fikk jeg akkurat det samme problemet på hans PC.. Er det noen i det hele tatt som har peil på hva som kan ha skjedd her? Lenke til kommentar
house Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 sjekka om du mangler noen pinner i kontakta på skjermen ? det skal være noen som mangler, men de fleste burde være der! Lenke til kommentar
bihelland Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har du jording på stikk-kontaktene dine? Høres jo ut til å ha noe med plassen du bruker PC'en på mer enn komponentene, så det kan skyldes jordfeil, spenningsproblemer eller noe slikt. (Kan også nevne at spenningen i nettet mange steder er lavere enn vanlig for tiden pga "strømkrisen", har du mulighet så kan du jo måle denne). Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg formaterte pcen min for en stund siden, .. Og da jeg skulle skru den på igjen ... men den skrudde seg ikke på.. Og nå har jeg vært å hentet en PC hos en kamerat ...akkurat det samme problemet på hans PC.. Et lite spørsmål: Formaterte du "pcen" til kameraten din også, før den heller ikke ville starte? :o Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 (Kan også nevne at spenningen i nettet mange steder er lavere enn vanlig for tiden pga "strømkrisen"). Hvorfor er spenningen lavere? Det høres jo ikke helt logisk ut. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå