Netnick Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Som topicen sier... Hvor får jeg kjøpt E90. Komplett står det at den er utsolgt og andre steder står det at den er ubekreftet. Og flere steder står det datoer som varierer fra 2 - 19 dager... Er det noen som vet noe helt sikkert? Jeg vil ha den nå! Noen som vet om en butikk som har den. Hvor som helst i Norge, Sverige.. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du får ikke købt den endnu i Norge/Sverige/DK Lenke til kommentar
howerang Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Som topicen sier... Hvor får jeg kjøpt E90.Komplett står det at den er utsolgt og andre steder står det at den er ubekreftet. Og flere steder står det datoer som varierer fra 2 - 19 dager... Er det noen som vet noe helt sikkert? Jeg vil ha den nå! Noen som vet om en butikk som har den. Hvor som helst i Norge, Sverige.. 9022347[/snapback] Stikk innom din nermeste Telekiosken butikk og reserver deg en. De vil komme i butikkene rundt den 20. denne månen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå