Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen henger seg ved video avspilling


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal løse. Jeg har akkurat satt opp en ny pc, installert alle komponenter med de nyeste driver'ne, MEN! jeg har et problem. Når jeg starter video, henger maskina seg. Jeg vet ikke hvilket codek jeg trenger, for det henger seg ved avspilling av alle typer formater.

 

installerte VLC som også hadde dette problemet. jeg har Windows mediaplayer 11 og Winamp også, men det henger på alle.

 

Jeg har prøvd å finne codek for å se om jeg ikke får forbedret problemet men. jeg ser ikke ut til å finne de riktige. kommer bare til rare sider der du må kjøpe "pakker" med codek..

 

Mitt skjermkort er et Nvidia GeForce 6600 GT

 

Jeg har også surround utganger på hovedkortet, men får ikke disse til å fungere. selvom jeg har installert driver'ne til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
funker denne videofilen på andre maskiner?

 

MPAA/RIAA har somkjent betalt selskaper for og "dele" ut falske filer som får explorer til og henge.

9022295[/snapback]

 

det er alle videoer på pc'n videoer jeg "tok med meg" fra gammel pc'n over på en ekstern harddisk. funker fint på laptopen. Men, det er ikke explorer som henger da, det er det programmet som prøver å spille av filmen. også at pc'n henger er litt feil da, den hakker no jævlig, hopper opp på 100% cpu bruk av DET programmet hvis du skjønner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...