Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) HAHAAAAAA så fett å se spinal tap! STONEHENGE! HELLO WIMBLEDON! For ungene som ikke måtte vite hva Spinal Tap var, det er en genialt artig liksom-dokumentar av et heavy metal-band på 80-tallet som drar på USA-turne der ALT som kan gå galt, går galt. Filmen er nærmest en lærebok for band på turne om hva som kan gå gærnt. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Vet noen når Smashing Pumpkins skal spille? Og hva de skal spille? Edit: Eller. Har de kanskje spilt? Endret 7. juli 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet når Roger Waters skal spille? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) New York konserten har akkurat begynt, og Smashing Pumpkins spiller nesten helt til slutt, så det skjer nok ikke før seeeeeeeeent i natt en gang. Mange mange timer til. Se på lista her, det står i rekkefølge http://liveearth.msn.com/about/factsheet Hver artist spiller en halvtime. Så kan du telle antall halvtimer frem til SP. Nå spiller band nr 3. SP er nr 13. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Metallica på NRK nå, herlig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet når Roger Waters skal spille? 9025063[/snapback] Lurte jeg også på, eventuelt om NRK skal vise noe av han i det hele tatt? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skal se Metallica. Har på tre TV-er i huset med Live Earth, det skal ikke gåes glipp av. Wolfmother var greit. Synes vokalen er rå. 9022395[/snapback] Hvor mange sanger, og hvor lenge spilte de? Jeg fikk bare med meg 1 sang på NRK jeg. Sad but True. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 3 sanger hadde de... før Sad But True var det Nothing Else Matters og Enter Sandman. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet når Roger Waters skal spille? 9025063[/snapback] Lurte jeg også på, eventuelt om NRK skal vise noe av han i det hele tatt? 9025243[/snapback] Han komentatoren sa jo at de hadde fått mange E-mailer som spurte om når Roger Waters skulle spille, så tviler på at de dropper å vise det Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bare jeg som syns det er litt paradoksalt at Live Earth bla.a blir sponsa av Chevy. De er vel ikke akkurat kjent for å putte de minste motorene inn i bilene sine Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 3 sanger hadde de... før Sad But True var det Nothing Else Matters og Enter Sandman. 9025623[/snapback] Tragisk at jeg ikke fikk med meg dette. Men, nå er det jo ikke mange dager til de kommer til Oslo da. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) John Mayer spiller i New York nå. Helt rått! Edit: Der var det over. Gleder meg til Roger Waters. Her er tidene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -------------------------------------------------------------------------------- KJØREPLAN FOR LIVE EARTH Med over 100 band på scenen er det vanskelig å sette en 100% presis kjøreplan. Under finner du start- og sluttidspunkter for konsertene i hver by, og alle artistene som skal på scenen i riktig rekkefølge. Kom du for sent? Avsluttede konserter sendes i loop i 12 timer etter konsertslutt. Etter det vil det være mulig å se enkeltartistene. SYDNEY, AUSTRALIA 03.10 - 12.50 Blue King Brown Toni Collette & the Finish Sneaky Sound System Ghostwriters Paul Kelly Eskimo Joe Missy Higgins John Butler Trio Wolfmother Jack Johnson Crowded House SE VIDEO FRA KONSERTEN TOKYO, JAPAN - 05.00 - 14.10 Genki Rockets Rize Ayaka Au Otsuka AI Xzibit Abingdon Boys School Cocco Linkin Park Kumi Koda Rihanna SE KONSERTEN HER SHANGHAI, KINA - 12.30 - 16.00 Evonne Hsu Anthony Wong Soler Huang Xiao Ming Wang Chuan Jun and Wang Rui 12 Girls Band Joey Yung Winnie Hsin Pu Bi Jia Sarah Brightman Wang Xia Okun SE KONSERTEN HER LIVE NÅ! HAMBURG, TYSKLAND - 14.00-23.00 Shakira Snoop Dogg Roger Cicero M.I.A Sasha Stefan Gwildis Marquess Maria Mena Silbermond Micheal Mittermeier Samy Deluxe Jan Delay Enrique Iglesias Katie Melua Reamonn Lotto King Karl Revolverheld Mando Diao Juli Chris Cornell Yusuf (Tidligere kjent som Cat Stevens) SE KONSERTEN HER LIVE NÅ! LONDON, STORBRITANNIA -14.30-22.30 Genesis Razorlight Snow Patrol Damien Rice and David Gray Kasabian Paolo Nutini Black Eyed Peas John Legend Duran Duran Red Hot Chili Peppers Bloc Party Corinne Bailey Rae Terra Naomi Keane Metallica Spinal Tap James Blunt Beastie Boys Pussycat Dolls Foo Fighters Madonna SE KONSERTEN HER LIVE NÅ! JOHANNESBURG, SØR-AFRIKA - 18.00-23.30 The Soweto Gospel Choir Danny K Baaba Maal Zola The Parlotones Vusi Mahlasela Angelique Kidjo Joss Stone UB40 SE KONSERTEN HER New York, USA - 20.30-05.00 Kenna KT Tunstall Taking Back Sunday Keith Urban Ludacris AFI Fall Out Boy AKon John Mayer Melissa Etheridge Alicia Keys Dave Matthews Band Kelly Clarkson Kanye West Bon Jovi Smashing Pumpkins Roger Waters The Police SE KONSERTEN HER Rio de Janeiro, Brasil - 21.00-04.00 Xuxa Jota Quest MV Bill Marcelo D2 Pharrell Williams O Rappa Macy Gray Jorge Ben Jor Lenny Kravitz SE KONSERTEN HER http://liveearth.no.msn.com/ Endret 7. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fy faen så lei jeg er av "This could be good... hey you" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det flere som synes streamen (iallefall NY) er sinnsykt hakkete? Bruker Opera, men har forsøkt med FF og IE. Med og uten brannmur, men de har vel bare sinnsykt mange som følger med. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Heller dårlig kvalitet for min del. Lavere frekvenser er ikke å finne, dvs. null bass. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet hvem folka med grønn dress var? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ingen aning, spilte på NRK rundt halv 12. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Foo Fighters var helt klart høydepunktet for meg! Det var KONGE! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg gleder meg til å sette meg ned for å se på de artistene jeg virkelig vi se. Det er følgendes: John Butler Trio Wolfmother Jack Johnson Katie Melua Metallica Spinal Tap Foo Fighters Bon Jovi Smashing Pumpkins Roger Waters The Police Blir noen fine timer det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå