Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Etter dette bandet er ferdig (på streamen), Bloc Party, er det bare 2 artister/band igjen til Metallica. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Bloc Party var så fælt at jeg begynte å svette på ryggen (faktisk). Kan ikke fatte at dette bandet solgte ut konserten på Rockefeller flere mnd i forveien. De har vel en hit på P3? Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om Metallica blir sendt på NRK eller kun over streamer? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om Metallica blir sendt på NRK eller kun over streamer? 9024292[/snapback] Det gjenstår å se. Rart hvis det ikke kommer der, men spørs om det blir live. De hopper jo så fælt på den "hovedkanalen". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Kjipern å sitte og vente på de, for så å se på en gjeng trommiser fra Afrika. Joda, flinke de også, men det er Metallica jeg vil se. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror vi vil få en sang her og en sang der, masse "do this and to that" videoer av kjendiser mellom og kanskje noe herk fra Hamburg, så tilbake til Metallica. Han TV-verten (han norske karen som snakker) sa at Metallica kom, det var så mange som sendte mail og sms tidligere i dag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Får håpe de viser alle fire Metallica-sangene også da. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ikke lenge igjen nå! Nå er det noe jazz-greier, så er det Keane and then, Metallica! Dette er på streamen altså. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bloc Party var så fælt at jeg begynte å svette på ryggen (faktisk). Kan ikke fatte at dette bandet solgte ut konserten på Rockefeller flere mnd i forveien. De har vel en hit på P3? 9024261[/snapback] Ja, tenk at andre liker noe du ikke liker! Nå har jeg ikke sett Bloc Partys opptreden da jeg følger med på TV, så vet ikke om de spilte ufattelig dårlig der eller om det er din generelle mening om Bloc Party, men de er jo uansett et knallband. Silent Alarm er en av de beste skivene lansert de siste årene i mine øyne, ble vel også kåret årets album i 2005 av NME. Så nei, intet dårlig band, men om du liker det er jo noe annet. RHCP på NRK nå. Herlig. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Håper NRK er så langt bak at jeg kan se Metallica en gang på streamen og en gang på TV. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nå kommer metallica tror nok ikke det blir noe problem Midi Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Metallica! Yeah! Jeg ser her! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bah, UK-streamen er helt på trynet her. Jeg får bare skurr og bruddstykker. Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Se på nrk senere da. Kommer i opptak der. Håper jeg xp Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Den kommer etterhvert. Sad, but true! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) NRK skal hvertfall ha sending helt til 4 inatt så den dukker vel opp etterhvert som alle lørdagsprogrammene er unnagjort. Gleder meg mest til Spinal Tap faktisk. Filmen deres fra 80-tallet er fullstendig ikonisk blant metalfolk. Og de hadde mange gode låter også, selv om det var et tulleband. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spinal Tap filmen er seriøst artig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 De var jo flinke å holde seg halvtimen sin da..Metallica spilte i nøyaktig 31 minutter. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det var dagens høydepunkt! Men da var det over... Over og ut for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå