Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sitter og ser på konserten nå, hvor Wolfmother er på scenen. Greit nok at de sikkert ikke har vært så stor så lenge, men jizes så sur vokalen var. Får frysninger. Noen som har sett noen andre grupper/band? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skal se Metallica. Har på tre TV-er i huset med Live Earth, det skal ikke gåes glipp av. Wolfmother var greit. Synes vokalen er rå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Linkin Park i Tokyo var fælt. Så det på MTV. Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det satt noe sendeskjema? Sånn cirka når metallica spiller for eksempel? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 de har ikke noe sendeskjema, men Metallica skal spille på UK-scenen, og det starter klokka 3. så de kommer vel rundt da. btw, hva het de som spilte i Sidney hvor vokalisten spilte kult på akustisk gitar, og sangen het "Funky" eller noe? var ganske kult Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 de har ikke noe sendeskjema, men Metallica skal spille på UK-scenen, og det starter klokka 3. så de kommer vel rundt da. btw, hva het de som spilte i Sidney hvor vokalisten spilte kult på akustisk gitar, og sangen het "Funky" eller noe? var ganske kult 9022546[/snapback] Mener det var The John Butler Trio Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skal Red Hot Chili Peppers spille i London? Konserten der begynner vel ganske seint? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 RHCP spiller i London, ja. Begynner vel rundt 18-19-tiden. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Okay, har lett litt å det står at de største artistene spiller i London og New Jersey. Finnes det noen oversikt over hvem som spiller hvor og evt. når? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hva har skjedd? han sa ista at konserten i England skulle starte klokka 3, men nå starta det i Tyskland.... btw, Spinal Tap skal spille i England Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det eneste jeg vet er at Metallica skal spille i London, og etter det jeg forstår begynner ikke det før mye senere. London Line-up Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette må være det dummeste jeg har sett. De sender tennis isteden for Live Earth på NRK 1. Hvem er det som ser på tennis egentlig!? Kunne de ikke vist det på NRK 2 og fortsatt med Live Earth på NRK 1. Det er jo faktisk litt viktigere. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 "Chris Rock introduces Metallica Set: 'Enter Sandman'/'Nothing Else Matters'/'Sad But True'/'For Whom The Bell Tolls'" det virker som de skal spille ganske seint i London-lineup'en. men hvorfor sto ikke Spinal Tap der? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har bare NRK 1 og TV2 jeg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har bare NRK 1 og TV2 jeg. 9022844[/snapback] Live stream Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Who cares, følg med konserten på nettet istedet davel. De har jo bare spamma liveearth.msn.com 200 ganger i reklamesnutter allerede. Litt festlig de hadde Technical Difficulties i London isted midt under genesis. Tipper noen freaka litt ut der borte på produksjonsrommet. Men jeg tror det skal en rimelig båndbredde til for å streame så bra til så vanvittig mange seere på en gang. Nå blir det vel en god stund til det er noen interessante konserter rundt om uansett. Bare halv/ukjente band. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har bare NRK 1 og TV2 jeg. 9022844[/snapback] Live stream 9022857[/snapback] Takk. Ser jeg det her isteden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Skjer ikke så mye interessant før senere i ettermiddag tror jeg. Tokyokonserten er over for lenge siden, og nå er det bare utallige oppvarmingsband ingen har hørt om på alle scenene. Ingen USA-scener er startet heller enda. Det står ikke tider på noen band, bare rekkefølgen. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) The John Butler Trio var råkule. Likte det så mye at jeg faktisk lastet ned albummet, som heter "Grand National". Sangen de spilte heter "Funky Tonight". Endret 7. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå