Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Smarte amøbe windows gir meg en guide, og så har jeg selv windows på norsk. Noen som vet jeg må gjøre her på norsk? Kommer bare til Administrative verktøy, så kommer jeg ikke videre. To access the local group policy 1. From the Start menu, choose Control Panel. 2. In Control Panel, double-click Administrative Tools. 3. In the Administrative Tools window, double-click Local Security Policy. 4. In the Local Security Settings window, expand the Local Policies folder. 5. Click User Rights Assignment. 6. In the Policy column, double-click Debug programs to view current local group policy assignments in the Local Security Policy Setting dialog box. 7. To add new users, click the Add User or Group button. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 3: trykk på lokal sikkerhets policy 4: ekspander/trykk på + på lokale polycier hehe så står jeg fast^^ Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 5. Tilordning av brukerrettigheter 6. Dobbelklikk på Feilsøke i programmer 7. Legg til bruker eller grupper Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 5. Tilordning av brukerrettigheter6. Dobbelklikk på Feilsøke i programmer 7. Legg til bruker eller grupper 9022235[/snapback] nice teamwork Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Synd dere har feil da rulator: Det finnes ingen lokal sikkerhets policy I administrative verktøy. WTF? Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ohhomho 9022235[/snapback] Ser i signaturen din, jeg har samme problem som deg. Derfor jeg prøver å opprette tilgang til star locker assistent Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Det er mulig at det bare er xp pro som har det og ikke Home. Edit: Endret 8. juli 2007 av xanonymx Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Det er mulig at det bare er xp pro som har det og ikke Home. Edit: 9027866[/snapback] Hva i all verden gjør man da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå