Roberto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det stemmer, AVIS gir ikke Grunnpoeng. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Apropos, innbiller meg at EBG faar 25 % avslag hos Avis? Muligens 15? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Apropos, innbiller meg at EBG faar 25 % avslag hos Avis? Muligens 15? 9209933[/snapback] EBG får faktisk opp mot 40% avslag hos Avis. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Oppgraderinger får vi vel hos Hertz også. Men innbiller meg rabattene er best på Avis? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Oppgraderinger både hos Hertz og Sixt, men jeg tror også rabattene er størst hos Avis. Var i Tyskland i mai og leide bil hos Avis for å kjøre Berlin-Zwickau-Berlin. Bestilte i utgangspunktet en Opel Vectra (bilgruppe I), men kjørte fra flyplassen i en Mercedes-Benz S-klasse (bilgruppe J), takket være EBG. Kostet meg 1100 kroner for tre dagers leie. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fungerer dette? Har reist endel de siste par årene, men aldri gjort noe for å registrere poeng. Er dette noe man må gjøre manuelt hver gang? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du kan a) opprette en profil på sas.no og automatisk få knyttet ditt eurobonusnummer til profilen (og således registreres dette ved hver booking), b) oppgi ditt eurobonusnummer ved booking av reiser, c) ta med ditt eurobonuskort når du skal sjekke inn (evt. oppgi medlemsnummeret) eller d) etterregistrere poeng hos sas.no eller ved å sende inn kopi av boardingpass. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Om en har SAS EuroBonus, og reiser for det meste med Lufthansa.. Lønner det seg å ha SAS EuroBonus enn kortet til Lufthansa anyway?` Med tanke på å fort man skifter til sølv f.eks.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dersom målet er sølv fortest mulig så lønner det seg å bli i SAS. Hvilke bookingklasser bestiller du? Lenke til kommentar
excellent Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dersom målet er sølv fortest mulig så lønner det seg å bli i SAS. Hvilke bookingklasser bestiller du? Bestiller for det meste C Lenke til kommentar
excellent Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan man overføre poeng fra SAS EuroBonus til BMI Diamond Club ?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan man overføre poeng fra SAS EuroBonus til BMI Diamond Club ?? Nei. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Om man bestiller en tur med Lufthansa og denne gir deg 3000 Miles, hva gir dette i EuroBonus-poeng? Kan man gange dette på noen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå