gunlovin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har fått meg ny skjerm, og har koblet både analog og DVI i skjermkortet. Men jeg klarer ikke å svitche fra Analog til digital. Er det en innstilling i skjermkortet eller på skjermen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis en skjerm har to innganger, så har den også en inngangsvelger. Kan være den står på auto, så det er jo bare å koble fra den analoge og se hva som skjer? Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 har prøvd det, men da fant ikke skjermen noen signaler Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Du har prøvd å trykke på "exit"-knappen på skjermen? Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 prøvde å trykke exit-knappen, men funket ikke. Men! så prøvde jeg igjen å trekke ut analog, og deretter exit, da funket det. Litt rart at det ikke går an å bytte mellom de to når begge er koblet i. Men saken er løst Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Litt rart at det ikke går an å bytte mellom de to når begge er koblet i. Men saken er løst Jeg vurderer selv å kjøpe en slik Samsung-skjerm (181T eller 191T). Muligheten til å veksle mellom signalet fra to maskiner er en viktig egenskap for meg. Kan noen andre eiere av en av disse skjermtypene fortelle om dette er problem hos dem også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå