MosRew Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Okei, som det står i emnetittelen så trenger jeg hjelp til å finne en del drivere. Håper dere kan hjelpe meg. Skal prøve å være så spesifikk på komponentene som mulig. OSet er: Windows Vista Ultimate 64bit Trenger drivere til følgende komponenter: Hovedkort: ASUS AN8-SLi deluxe s.939 . Har vært på nvidia sine sider, men hvilken driver skal jeg velge? trenger hjelp med lyd og marvell yukon driver, noe mer? Skjermkort: club-3d Nvidia 7800GT Trådløs nettverkskort: Linksys WMP54G versjon 4.0 tror jeg. Webcamera: Creative Instant Tvkort: Pinnacle PCTV 110i Bluetooth Dongle: Trust Bluetooth 2.0 EDR USB Adapter BT-2210Tp http://www.trust.com/products/default.aspx?item=14693 Ordentlige Drivere til (muligens setpoint) til Logitech: MX 518 gaming optical mouse og Logitech media keyboard. s939 AMD X2 4600+ "Manchester" AMD Prosessor drivere? DC optimizer? Dere kan også se i profilen min, der har jeg maskin specs. Om dere kan se om det er noe annet jeg kan trenge drivere til. På forhånd takk Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 everest det finner driverne for deg... gir deg link til nedlastning andre alternativer: siw: "---------------------" aida32 : "-------------" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå