Gå til innhold

Får ikke kjøpt hos multicom


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en bærbar PC hos multicom, men jeg får ikke kommet lenger enn at jeg får skrevet inn addresse osv. Når jeg så forsøker å trykke "Neste", stopper alt opp. Jeg har ikke deaktivert JavaScript i nettleseren.

 

Så jeg lurer litt på om det er noen andre som har samme problem/har hatt det problemet, før jeg evt. sender en mail til Multicom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har funnet en bærbar PC hos multicom, men jeg får ikke kommet lenger enn at jeg får skrevet inn addresse osv. Når jeg så forsøker å trykke "Neste", stopper alt opp. Jeg har ikke deaktivert JavaScript i nettleseren.

 

Så jeg lurer litt på om det er noen andre som har samme problem/har hatt det problemet, før jeg evt. sender en mail til Multicom.

9022031[/snapback]

 

Det er bare å sende en mail til multicom så lager de en konto og legger inn bestilling for deg. For å logge deg på siden så bruker du epost adressen som brukernavn og passord får du tilsendt.

Lenke til kommentar

Nei nå får du skjerpe deg. Det er du som har misforstått her og ikke jeg. Du sier jeg skal henvende meg til dem så de kan opprette bruker for meg - noe jeg har.

 

Uansett har jeg sendt mail til Multicom for lenge siden nå..

Lenke til kommentar
Nei nå får du skjerpe deg. Det er du som har misforstått her og ikke jeg. Du sier jeg skal henvende meg til dem så de kan opprette bruker for meg - noe jeg har.

 

Uansett har jeg sendt mail til Multicom for lenge siden nå..

9022883[/snapback]

Med all respekt -Magne-, her må du lese og tenke litt mer igjen hva som faktisk står der.

 

Det er bare å sende en mail til multicom så lager de en konto og legger inn bestilling for deg. For å logge deg på siden så bruker du epost adressen som brukernavn og passord får du tilsendt.

Ok, så du har fått registrert bruker, men det stopper opp i "kassen" når du skal kjøpe produktet. Vel, da sender du en mail til [email protected] og ber dem legge inn ordren for deg slik roynor anbefalte.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Ok, da beklager jeg roy-nor.

 

Er på ferie og skal ha maskinen levert her - stedet hadde visst to postnumre og det jeg brukte virket av en eller annen grunn ikke. Fikk da vite at det var 2 forskjellige og prøvde med det andre - det virket, og maskinen er bestilt.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Nei vi er i "jeg har ventet 1 mnd & 2 uker på ny laptop fra multicom"-modus her. :p

Også er det n-te gang at noen ikke leser innlegget mitt nøye nok til å få med seg alt.

Men sorry for snerringa, nå får jeg laptop på mandag og humøret blir nok sansynligvis mye bedre da! ;)

 

På forhånd: Gratulerer med ny maskin!

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...