knopflerbruce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Stormannsgal som jeg er har jeg en Thermochill PA120.3 radiator. Trodde opprinnelig at CHieftec dragon-kabinettet mitt var stort nok, men det var jo ikke tilfelle. Ergo: trenger et DYPT kabinett, noen som har noe å anbefale for de med digre radiatorer? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Trekker opp denne tråden her siden jeg sitter og lurer på det samme. Skal oppgradere etter hvert, og siden jeg har planer om en quadcore og et 8800 GTX eller to som skal klokkes litt så regner jeg med at jeg trenger en brukbar radiator for å holde varmetrollet unna. Har riktignok sett et par poster på XtremeSystems der de har fått plass til en PA120.3 i 5.24"-brønnene på en Lian Li Cube Case etter litt dremling i toppen, men det blir litt for svært for min del. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Eg vil tru at du fint kan få plass til ein slik i front av av coolermaster stacker? Kan vel kanskje få plass til ein i bunn og visst du vil ha to. Reknar med at det er plass i stacker, men garanterar ingenting. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er plass i en stacker, i froenten, toppen og bunnen. Du kan sette den inn i fornten uten store modifikasjoner. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det går vel ikkje an å ha ein så stor radiator både i topp og bunn ettersom straumforsyninga tek litt plass. Endret 10. juli 2007 av Zimmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå