norbat Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det finnes sikkert en del 'Undersøkelser'/poll i de ulike kategoriene/underkategoriene. Nå er det vel slik at man finner de man er interessert i, men jeg synes man kunne lage en mulighet for å se/finnes disse undersøkelsene på en enkel måte, helst slik at man med et enkelt klikk/søk kan finne alle aktive undersøkelser/poll. Kanskje en 'link' i 'Min assistent' som het 'Aktive undersøkelser', der man får opp en liste over nettopp aktive undersøkelser strødd rundt i dette store forumunivers. Bare en ide. PS. Visste du forresten om denne undersøkelsen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793667 Endret 7. juli 2007 av norbat Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Flytter denne til "tekniske ønsker". Vi har denne oversiktstråden, men den er desverre ikke oppdatert; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573810 Får se om jeg kan få tid til å ta et raid på den ila de neste ukene, men har mye å gjøre for tiden Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Den så jeg nå. Det er jo en kjempejobb å holde denne ajour til en hver tid, derfor burde det kanskje være teknisk mulig å lage en automatisk greie som holder oversikt over 'undersøkelser' Men, lykke til med jobben Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ikkje heilt det du ønskjer, men du kan velje å vise bare avstemmingar i ein enkel kategori. Dette kan du endre nederst i ein kategori. Som standard er det "Emner: Alle". Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Den hadde jeg fått med meg. Har prøvd ulike søkefunksjoner/innstillinger for å se om det ikke var mulig å få en oversikt over undersøkelser i flere kategorier samtidig, men nei, det går ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dette forslaget støttes! Min vinkling på det er muligheten til å ha en knapp ved siden av "Mine innlegg" og "Siste 24 timer", som eksempelvis kan hete "Nye avstemminger" - som jeg nevnte i min tråd - som kanskje stenges på grunn av eksistensen til tråden jeg nå poster i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg