lobfredd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 finnes det et program som man kan sende sms til mobil fra pc og motsatt? håper på kjappe og seriøse svar!! Lenke til kommentar
teledud Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) For å sende SMS fra PC finnes det flere gratisløsninger på. (ikke gratis SMS, men programvare) Både Telenor, Ventelo, Netcom og Tele2 har et lite program du laster ned på PC. Fungerer helt utmerket. (kan settes opp mot Outlook for å benytte kontaktnr osv derfra, men kan like gjerne settes opp selvstendig). De fleste leverandørene har dette lille programmet liggende for nedlastning på websiden sin. Tar max 2 min og sette opp.. Enkelt og lett forståelig. For å sende SMS fra "e-post leser", så trenger du et "abonnement, hvor din e-postadresse blir registert og alle mottatt e-poster dit (som inneholder mobilnummer i emnefeltet) vil videresendt. Du kan også enkelt registrere det motsatt slik at når noen sender til ditt mobilnummer, så kommer det inn på e-post også. Sinnsykt mange muligheter :-D En tilbyder er www.pswin.com Endret 7. juli 2007 av teledud Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hos Tele2 har du en mulighet for å sende 25 gratis SMS i måneden fra deres nettside. Dette gjelder sikkert for flere teleoperatører. Endret 7. juli 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Med telenor kan en sende 30 gratis sms pr mnd fra websiden dems. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 For å sende SMS fra PC finnes det flere gratisløsninger på. (ikke gratis SMS, men programvare) Både Telenor, Ventelo, Netcom og Tele2 har et lite program du laster ned på PC. Fungerer helt utmerket. (kan settes opp mot Outlook for å benytte kontaktnr osv derfra, men kan like gjerne settes opp selvstendig). De fleste leverandørene har dette lille programmet liggende for nedlastning på websiden sin. Tar max 2 min og sette opp.. Enkelt og lett forståelig. For å sende SMS fra "e-post leser", så trenger du et "abonnement, hvor din e-postadresse blir registert og alle mottatt e-poster dit (som inneholder mobilnummer i emnefeltet) vil videresendt. Du kan også enkelt registrere det motsatt slik at når noen sender til ditt mobilnummer, så kommer det inn på e-post også. Sinnsykt mange muligheter :-D En tilbyder er www.pswin.com 9021772[/snapback] Har telenor, men sender jeg gratis med Frifamilie til familien min da? Fra PC altså.. Sempron Lenke til kommentar
teledud Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har telenor, men sender jeg gratis med Frifamilie til familien min da? Fra PC altså.. Sempron 9024334[/snapback] Ja, det gjør du hvis "Frifamilie mobilab" ditt har gratis SMS mellom dere. Du benytter i praksis samme abonnementet. Alt som koster noe vil bli trukket fra mobilregningen din. Derfor må du legge inn mobilnummer/kode ved oppstarten. Legger ved en link. http://telenormobil.no/tjenester/smsfraoutlook/ Lykke til! Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 www.inpoc.no www.biip.no er noen løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå