Gå til innhold

Email til sms og motsatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å sende SMS fra PC finnes det flere gratisløsninger på. (ikke gratis SMS, men programvare) Både Telenor, Ventelo, Netcom og Tele2 har et lite program du laster ned på PC. Fungerer helt utmerket. (kan settes opp mot Outlook for å benytte kontaktnr osv derfra, men kan like gjerne settes opp selvstendig). De fleste leverandørene har dette lille programmet liggende for nedlastning på websiden sin.

Tar max 2 min og sette opp.. Enkelt og lett forståelig.

For å sende SMS fra "e-post leser", så trenger du et "abonnement, hvor din e-postadresse blir registert og alle mottatt e-poster dit (som inneholder mobilnummer i emnefeltet) vil videresendt. Du kan også enkelt registrere det motsatt slik at når noen sender til ditt mobilnummer, så kommer det inn på e-post også. Sinnsykt mange muligheter :-D

En tilbyder er www.pswin.com

Endret av teledud
Lenke til kommentar
For å sende SMS fra PC finnes det flere gratisløsninger på. (ikke gratis SMS, men programvare) Både Telenor, Ventelo, Netcom og Tele2 har et lite program du laster ned på PC. Fungerer helt utmerket. (kan settes opp mot Outlook for å benytte kontaktnr osv derfra, men kan like gjerne settes opp selvstendig). De fleste leverandørene har dette lille programmet liggende for nedlastning på websiden sin.

Tar max 2 min og sette opp.. Enkelt og lett forståelig.

For å sende SMS fra "e-post leser", så trenger du et "abonnement, hvor din e-postadresse blir registert og alle mottatt e-poster dit (som inneholder mobilnummer i emnefeltet) vil videresendt. Du kan også enkelt registrere det motsatt slik at når noen sender til ditt mobilnummer, så kommer det inn på e-post også. Sinnsykt mange muligheter :-D

En tilbyder er www.pswin.com

9021772[/snapback]

Har telenor, men sender jeg gratis med Frifamilie til familien min da? Fra PC altså..

Sempron ;)

Lenke til kommentar

Har telenor, men sender jeg gratis med Frifamilie til familien min da? Fra PC altså..

Sempron ;)

9024334[/snapback]

Ja, det gjør du hvis "Frifamilie mobilab" ditt har gratis SMS mellom dere. Du benytter i praksis samme abonnementet. Alt som koster noe vil bli trukket fra mobilregningen din. Derfor må du legge inn mobilnummer/kode ved oppstarten.

Legger ved en link.

http://telenormobil.no/tjenester/smsfraoutlook/

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...