kebaberdigg Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) øøøøøøøøøø Endret 22. juli 2007 av kebaberdigg Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg har MSI K8N SLI Platinum...ellernoe... Og med mitt skjermkort så passet ikke Zalman passive kjøleblokk ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303858 ) Den står faktisk i veien for kjølesystemet til skjermkortet. Så pass på at du har nok klarning rundt og bak skjermkort plass. Endret 7. juli 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har MSI K8N SLI Platinum...ellernoe... Og med mitt skjermkort så passet ikke Zalman passive kjøleblokk ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303858 ) Den står faktisk i veien for kjølesystemet til skjermkortet. Så pass på at du har nok klarning rundt og bak skjermkort plass. 9021685[/snapback] ' Mitt hk ligner jo ikke ditt i det hele tatt da Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 nei, kjøleren din er rett under PCIe porten, så du har enda større problem enn jeg hadde. Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 nei, kjøleren din er rett under PCIe porten, så du har enda større problem enn jeg hadde. 9021741[/snapback] Ja, men chipset kjøler er ikke bredere en den jeg ahr nå tvert imot 0.2 mm smalere men mye høyere tror jeg har plass o_O- Kan jo bare hjøre mål selv hvis ingen andre har direkte erfaring. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ta og mål ja, høyden på kjøleren til skjermkortet for og se om den når ned til brikkekjøleren...om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ta og mål ja, høyden på kjøleren til skjermkortet for og se om den når ned til brikkekjøleren...om du skjønner hva jeg mener. 9021761[/snapback] Fant ut at jeg har plass, MEN om den vil kjøle noe bedre hmmmrf.... Tror du en email til zalman vil hjelpe meg O_O`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå