Gå til innhold

Telefon som har design og god lyd

Anbefalte innlegg

Heisann,

Min Samsung Z400 har nå altså gått skeisen, og jeg må ha en ny telefon. Musikkavspilleren på Z400 sugde kraftig, og den var jevnt over dårlig. To kameraer, 3G og Edge hjelper lite når telefonen ofte startet på nytt, den ikke alltid mottok samtaler, nektet og koble til ekstrautstyr og på toppen av det hele måtte sendes langt pokkerivold for å bare få innstalert firmwaren på ny. Nei, jeg ble ikke lei meg når den lå der knust, og ja, jeg er skeptisk til Samsung nå.

En av tingene jeg vil ha er fint design. Telefonen må ikke på noen måte se ut som en båshaug. Gjerne litt småavansert, men ikke altfor mye. Videre er en telefon med god musikkavspilling absoulutt å foretrekke. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil gi slipp på iPoden min, men fordi jeg vil kunne spille musikk i høytalerene. Aller helst høyere enn at du må ha den inntil øret, og helst uten skrangel i plastikken, Samsung.

Jeg har vurdert Nokia 5700, men føler den kanskje blir litt for mye musikktelefon. Uansett, jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke bomme så sinnsykt som jeg gjorde med Samsungen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

av de som er nenvt ville jeg deffinitivt gått for 5700. tastene er gode, skjermen er stor og høyoppløst, og designet er litt utenom det vanlige. joysticken er litt løs, men den funker deffinitivt godt. tror ikke den vil plage deg så veldig.

kan også anbefale SE w610i. den er billigere, men har til gjengjeld lav oppløsning på skjermen og mangler 3g. kameraet er bedre enn på 5700. jeg har den selv, og er storfornøyd.

Du burde og se på SE w850i. den ligger i samme prisklasse som 5700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...