dask Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har nå koblet pc'en min opp i lan med flere personer... men her er saken: Jeg kan ikke finne dem på en del spill... Call of duty 2, gangland og Battlestations midway går greit... men da vi ska spille C&C: generals, C&C 3 tiberium wars og andre strategi spill.... så finner jeg rett å slett ikke serveran de lager... og lager jeg en server så finner de meg.. men når de prøver å joine så kommer det bare "Connection timed Out".. Håper det er noen der som vet svaret. mvh Dask Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 windows brannmur må være deaktivert. er den det? Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Nei.. men har aldri hatt problemer med den før... så det synes jeg var rart... Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 deaktiver den du... det er ofte det oppstår uforklarlige ting på LAN, det skjer med de fleste. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvilket OS kjører du? Kjører dere alle samme subnet? sjekk at du har rett protokoll, C&C bruker ikke bare TCP/IP vel? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Windows brannmuren har mye og si. Men får du kontakt med dem på andre ting (fildeling, andre spill, osv) EDIT: Har bare en liten historie om Windows brannmuren. En kamerat av meg hadde akkurat installert xp sp2 for første gang. var fornøyd helt til han fant ut at han ikke kunne spille av noe lyd. Etter flere timer med support fra noen mer data kyndige så sier plutselig en "er windows brannmuren på??" han deaktiverte den også fikk han lyd. Endret 7. juli 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 bare deaktiver windows firewall å sjekk om det funker da... så tar vi alternative løsninger etterpå Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan også være brannmuren i antivirusen din,hvis du har det. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 sjekk at ipx er lagt inn på alle pcene Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 fikk ordnet problemet... har enda småproblemer.. men overlever nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå