Gromit Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei, Jeg trenger en ATI Mobility Radeon driver for 32 bits Windows Vista da ATI (:les AMD) tydeligvis har bestemt seg for å kutte ut generisk støtte for driverne deres. OG siden jeg sitter med en AOPEN laptop der siste oppdatering på den fronten er for LEEENGE siden. så ligger det ikke ut Vista drivere der. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva skjermkort er dette snakk om? I og med at dette er en AOpen PC, så må du sjekke AOpen for drivere, ettersom det er ett OEM kort. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei! Last ned dette programmet (http://www.driverheaven.net/modtool/) og den nyeste Cataclyst driveren, det funker gull =) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hverken ATi eller nVidia slipper driver for de mobile kortene demmes desverre. Vet ATi gjorde det i en periode, men de har sluttet med det nå. Det er laptop-produsentene som har "ansvaret" for å tilpasse driverene til demmes laptoper. Beste måten for å få ny driver er å laste ned den offisielle Catalyst driveren, og modifisere INF-filene. Søk på Google så finner du sikkert mer om dette. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det programmet jeg linker til modifiserer inf filene =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå