NightWolfie Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Heisann sveisann! Skal investere i et vannkjølingssett og jeg lurer ganske enkelt på hvilke som det er å anbefale på markedet pr. i dag? Jeg har aldri vært borti dette før og trenger da litt hjelp å få 1 2 Ser også på DENNE (3) og den er billig i forhold til de andre, men jeg vil ikke ha noe "piss" på komponentene mine eller at den kjøler dårlig. Dette er noe jeg bare antar fordi den er billig, men det er bare meg.. Jeg er interessert i deres anbefalinger og evt. erfaringer. Er den bra nok så er den sikkert god nok til å starte med siden jeg er ny i dette. Må ikke ha det beste... Disse tre har jeg kikket litt på, men veit ikke helt hvilken jeg evt. skal gå for. Jeg vil ha et komplett sett som ikke krever mye modding for å få i gang, er "vanntett" og skal være stabilt. Settet mitt skal kunne ha muligheter for å evt. i framtiden kunne koble på GPU-kjøler(e), Chipsett-kjølere etc., dog jeg vet det finnes begrensninger for hvor mye en kan koble på... Bør jeg gå for et komplett sett eller er noen her så greie å bygger sammen et sett for meg så jeg bare kan smile og trykke "bestill"? Foreløpig er det kun CPU jeg bryr meg om, men som sagt så vil jeg ha muligheten for å kunne koble på andre blokker senere. Socket: 775 Prisklasse: 2000-2500kr Diverse: Står i sig/profilen Nightwolfie EDIT: Leif var innom en tur... Endret 7. juli 2007 av NightWolfie Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 nr 1: er litt dyrere fordi det følger med vannblokk til hk,cpu og vga nr2: er helt stillegående, men den har fått mye dårlig kritikk "denne" er billig ikke noe tull med thermaltake også 3 vifter totalt for å kjøle ned vannet. følger med 1x blokk til cpu, men stadig et godt alternativ spør du meg:) Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ok, tusen takk for svar rulator! Men jeg kikket litt hos Microplex, og føler meg litt mer komfortabel ved å bestille fra de siden de tydeligvis er eksperter på dette området. Da var jeg så heldig å komme over DENNE siden. Jeg tittet litt på "MIST HighPerformance v.k.sett, Dual Rad" og falt så og si for denne. Men hvordan er den som ligger rett over? Altså, "MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad." Og må bare spørre, vil DETTE kabinettet som er så sinnsykt lekkert , passe med 2stk 8800gtx og vannkjølingssettet? Derfor jeg spør om kabinettet er fordi det jeg har nå har ikke plass til 2stk 8800gtx... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ok, tusen takk for svar rulator! Men jeg kikket litt hos Microplex, og føler meg litt mer komfortabel ved å bestille fra de siden de tydeligvis er eksperter på dette området. Da var jeg så heldig å komme over DENNE siden. Jeg tittet litt på "MIST HighPerformance v.k.sett, Dual Rad" og falt så og si for denne. Men hvordan er den som ligger rett over? Altså, "MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad." Og må bare spørre, vil DETTE kabinettet som er så sinnsykt lekkert , passe med 2stk 8800gtx og vannkjølingssettet? Derfor jeg spør om kabinettet er fordi det jeg har nå har ikke plass til 2stk 8800gtx... 9021651[/snapback] kabinettet hmm passe med 2 stykk gtx trokke det skulle være noe prob, så lenge pcix16 portene på hovedkortet ditt ikke står oppi hverandre:) vannkjøling: mist high performance. har blandt annet en blackice radiator som er så å si blandt de beste merkene på radiator! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå