ATWindsor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7943 "According to "soulxtc" of ZeroPaid.com, in addition to baiting users to download illegal movies, the client also scans users' hard drives for downloaded content; a sharp contrast to MediaDefender's own stated policies and tactics, which in bold print claim the company only uses "non-invasive technological countermeasures."" Dette begynner å bli lavnivå for MPAA. Jeg skammer meg over at pengene jeg bruker på DVDer går til slike ufine handlinger. AtW Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er dette om Miivi-siden som ble digget opp denne uken og senere DDoset for så å bli tatt ned av MPAA? Må si det var ganske morsomt at de hadde registrert domenet til MediaDefendergruppen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 I sin uendelige visdom har MediaDefender nå forandret på WHOIS-infoen, slik at ingen kan vite at det er dem som opererer MiiVi. Jeg er fremdeles fascinert over at det finnes folk som profiterer på **AA sine paranoide forestillinger. Merker jeg får mindre lyst til å betale for musikk og film for hver dag som går. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Haha, mulig dette er lovlig i the "US and A", men det er på tide MPAA lærer seg at slik business ikke er lovlig i siviliserte land.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Om det er greit at MPAA hacker andre, så håper jeg de innser at de gjør seg selv og resten av nettet til slagmark etterhvert. Et slag de forøvrig aldri vil ha nok ressurser til å vinne uansett hvor kåte de er på globale monopol. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er straffen for spionasje? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Rart at MPAA kan gjøre dette, og ikke bli stoppet selv... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Helt enig med deg dette er lavmål. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som kjenner amerikansk lov? Dette må jo være å regne som datainnbrudd? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Var det ikke nok med rootkits, MPAA? Når skal dere lære? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det var Sony som installerte rootkits uten lov.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det var Sony som installerte rootkits uten lov.. 9025058[/snapback] Sony (BMG) er medlem av både MPAA og RIAA, men joda, det blir muligens litt feil å attributere det feilgrepet til hele den organisasjonen. Poenget mitt er at film- og musikkindustrien burde ha lært av rootkit-skandalen og forstått at de ikke kan invadere forbrukernes datamaskin på den måten. Det har tydeligvis ikke alle gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå