keeperno Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei Jeg lurte på om at skjermkortet mitt er dårlig eller om det er bra nok til å vare ei stund til før jeg kjøper med et Geforce 8800 ultra... Har et Nvidia Geforce 7900 gt/gto atm. Om f.eks det kan kjøre eventuelle nye spill som kommer som : Crysis, Age of Conan , Shadowrun, Halo 2 vista osv. Takk på forhånds for svar Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Er det XFX som er lagd for spilling ? eller er det de andre 8800 ultra`ene som er bedre for gaming ? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 de fleste 8800 kort lages vel enda av Asus, men ditt 7900 kort holder vel akkurat for Crysis, vent til Cysis kommer, fungerer spillet ok så er det ikke vits og oppgradere enda. Skal du ha Dx-X så må du også ha Windows Vista. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det kommer til å fungere fint tror, men om det er nødvendig å kjøpe 8800gts/gtz/ultra kommer ann på om du har lyst til å utnytte disse spillenes grafiske kvalitet, det er jo trossalt det som er spesielt med crysis hvertfall. XfX, asus, Evga eller hva det er er et et fett, bare et merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå