jaktogfiske Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg sjekker www.vigo.no nå og tror ikke jeg har klart å søke ?? Kan noen sjekke hvordan deres vigo side ser ut?? På meg står det: - Først sånn boks med kvittering. Om jeg skal skrive ut osv.. - Så står det følgende ønsker er registrert. Navnet på de tre skolene jeg valgte. - Følgende opplysninger er registrert i din søknad Har noen annerledes? Det står jo sånn "ferdig" knapp oppi hjørnet der. Tror jeg glemte å trykke på den Endret 7. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) det er sånn det skal være. De har bare ikke hatt første inntak enda sånn ser min ut Endret 7. juli 2007 av karlsn Lenke til kommentar
jaktogfiske Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Kan du bekrefte at jeg har sendt søknaden? Helt sikker? FLOTT! det samme bildet har jeg også. Da håper jeg alt er som det skal være. Endret 7. juli 2007 av jaktogfiske Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg fikk da tilbud om skoleplass allerede i går. Men dette gjaldt tydeligvis ikke for hele Norge da..? Lenke til kommentar
jaktogfiske Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg fikk da tilbud om skoleplass allerede i går. Men dette gjaldt tydeligvis ikke for hele Norge da..? 9021458[/snapback] Nei, vi får vite det 9-10 Juli. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...". Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se Endret 7. juli 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 er det sånn som på bilde mitt? Lenke til kommentar
jaktogfiske Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 er det sånn som på bilde mitt? 9021466[/snapback] Jepp! Det er det... Lenke til kommentar
jaktogfiske Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...". Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se 9021465[/snapback] hehe, ingen av mine kollegaer har fått svar ennå, her hvor jeg bor. Så det er ikke no problem. Ja, hva skjer hvis jeg IKKE har sendt søknaden? Endret 7. juli 2007 av jaktogfiske Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da må du evt. kontakte de som har ansvar for alt dette (husker ikke hvem, men står på vigo ), og forklare hva som har skjedd. Da får du nok hjelp på en eller annen måte! Nå er jeg uansett 99% sikker på at du har søkt! Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 er det sånn som på bilde mitt? 9021466[/snapback] Jepp! Det er det... 9021468[/snapback] da har du søkt. 100% sikkert Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fikk vite at jeg kom inn flere måneder siden pga for få søkere til realfag kontra ledige plasser! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Edit: Nevermind. Endret 8. juli 2007 av lago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå