Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg klarte ikke søke på Vigo.no?

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker www.vigo.no nå og tror ikke jeg har klart å søke :(??

Kan noen sjekke hvordan deres vigo side ser ut?? På meg står det:

- Først sånn boks med kvittering. Om jeg skal skrive ut osv..

- Så står det følgende ønsker er registrert. Navnet på de tre skolene jeg valgte.

- Følgende opplysninger er registrert i din søknad

Har noen annerledes? Det står jo sånn "ferdig" knapp oppi hjørnet der. Tror jeg glemte å trykke på den :cry:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. :p

Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...". Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se :)

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. :p

Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...".  Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se :)

9021465[/snapback]

hehe, ingen av mine kollegaer har fått svar ennå, her hvor jeg bor. Så det er ikke no problem. Ja, hva skjer hvis jeg IKKE har sendt søknaden?

Endret av jaktogfiske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...