Zuul Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Driver å forbereder installasjon av Windows XP Pro + OEM 8) Har lastet ned de fleste drivere og Windows XP SP1. Men her om dagen fant jeg ut at min gode gamle Plextor 24/10/40A ikke støtter Windows XP. Det står på siden til Plextor at den kun støtter Windows 95/98/98SE/ME og 2000 Hva skal jeg gjøre? Selge Plextor'en kanskje? Er det noen annen utvei? Vil ikke gå tilbake til det gamle OS'et da jeg punget ut med 1695 kr for WinXP Pro + OEM på komplett.no. Har i tillegg lyst på litt forandringer på OS siden. Tror sansynligvis jeg kommer til å selge Plextor'en. Ville bare spørre dere før jeg legger ut en anonnse og selger den. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har hatt samme brenneren i lang tid nå uten noe som helst problemer på win xp pro Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har heller aldri hatt noe problemer med min tilsvarende Plextor brenner, men det er mulig at du må laste ned oppdatering til NERO(www.nero.com) og flashe brenneren på ny (www.plextor.com). Siste bios versjon er 1.03, dersom jeg ikke husker feil. Det innebygde brenneprogrammet i winXP funker også med brenneren, men den er ikke særlig bra. 99% av all hardware som støttes av NT/2000 støttes også av XP, ofte er ikke XP med i oversikten fordi XP ikke fantes på det tidspunktet produktet ble lansert. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Tusen takk for raske svar Hilsen Zuul Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det blir nok ikke noe problem. En kamerat av meg har 16x plextor som kom før 24x. Den fungerer helt problemfritt i xp, er få ting plextor ikke takler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå