OnetroM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Igår tok jeg med en gammel LCD skjerm hjem fra jobben siden min egen CRT er i ferd med å gå av med døden. Skjermen er en flere år gammel Philips 19" 190S6FG. Når jeg starter opp viser LCD-skjermen kun bilde et drøy sekund før det forsvinner. Under oppstart av XP byttes oppløsning et par ganger og da kommer det nye glimt av bilde. Tilsvarende hvis jeg skrur skjerme av og på igjen, da kommer bildet opp et drøyt sekund før det forsvinner. Jeg får heller ikke opp noe meny for innstillinger e.l. Skjermen funket som bare det på min bærbare på jobben. Den har kun D-SUB så hjemme må jeg bruke en DVI -> D-SUB overgang. Har testet to stykker med samme resultat, begge overgangene funker på CRT skjermen. Jeg har nå satt opp min gamle skjerm som primærskjem og LCD'n sekundær og sørget for at oppløsnign på LCD'n er 1024X1280 60Hz som er det optimale. Drivere er også hentet ned fra Philips' sider. Noen som har den ringeste anelese hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Virker som om skjermen sier "bye-bye". Kontakt utsalgs sted, og om det er privat kjøp så har du 5 års reklamasjons rett. For og bekrefte skjerm feil, test med en anen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå