Gå til innhold

Helnorsk server i AoC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om folk virkelig tror det kommer til å bli en 100% norsk server. Vi har jo ikke sjang til å fylle en hel server med norske. Det blir fullt med andre nasjonaliteter skulle vi prøve på dette.

 

Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk :)

Lenke til kommentar

I tillegg kan jeg gjerne nevne at jeg av prinsipp er motstander av at grupper av en nasjonalitet "okkuperer" en server, da det gjør miljøet utrolig surt for alle som ikke hører til nevnte nasjonalitet - de kan jo ikke på forhånd vite at noen fra et eller annet land har planer om å gjøre serveren til deres egen, og aner fred og ingen fare i det de starter på denne serverenr. Når de da ikke behersker det språket som blir det gjengse kommunikasjonsmiddel i alle kanaler blir alle disse sittende fast bak en solid språkbarriere.

 

All ære til russere og spanjoler som klarte å tømme servere i WoW for folk fra andre land på denne måten.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk :)

9136890[/snapback]

 

Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser :nei:

 

Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna.

Lenke til kommentar
Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk :)

9136890[/snapback]

 

Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser :nei:

 

Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna.

9223515[/snapback]

 

Helt enig. Jeg har spilt WoW i snart to år nå, og de eneste norske spillerne jeg har likt å snakke(chat og vent)/spille med er RL-kompisene mine.

Har selvfølgelig møtt mange andre kule folk, men ingen norske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk :)

9136890[/snapback]

 

Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser :nei:

 

Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna.

9223515[/snapback]

 

Er jo det dette ville blitt i praksis da :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
100% enig med at moroa med sånne spill er å møte folk fra andre kulturer og tidsrom.

Ergo at folk spiller hele døgnet, veldig fint hvis de starter servere som hele verden deler.

samme som Star Wars Galaxies gjorde. nydelig og deilige å spille til alle tider

First of all, when it comes to our main server centers for launch we are splitting them into two primary territories; North America and Europe. This is the core divider. This means that your primary server destination will be decided according to where you buy your retail box. So, North American gamers will only get the choice of North American servers, and vice versa. It is important for us to mention that this is done in order to ensure a best possible experience for US and European players respectively.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...