Gå til innhold

Helnorsk server i AoC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo spillt WoW siden det startet, og en ting som småirriterer meg litt er at alle norske er så veldig spredt.

Så med denne tråden prøver jeg å se hvor stor interessen er for å samle så mange norske som mulig til en og samme server? I mine øyne er jo dette kun bra, for man får jo et ganske fint miljø (skandinavere er generelt veldig hyggelige så vidt jeg vet :)) og man har en del felles som man kan engasjere seg i.

Så, vad tycks?

(Tanken er jo å bli enige om en server rett før serverene er oppe til bruk, for så å overpopulere den med norske :D)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler det vil være nok norske til å fylle en hel server i den grad at det hadde vært meningsfullt å gjort det. Dessuten er det jo også fint å treffe folk fra andre land. Så lenge de ikke bare snakker spansk.

Skrevet

Kunne jo vært morsomt å prøvd å fått en uoffisiell-norsk server. Altså der hvertfall mesteparten av nordmenn spiller.

Skrevet

uoffesiell ? Du mener Funcom skal gi ut programmen som gir andre mulighet til å lage uoffisielle servere. Eller hva mener du ?

Skrevet

Tenker han mener at folk på forumet avtaler å starte på XX og det blir spammet rundt på andre forums og conan \ gamer nettsteder! :)

Skrevet

Det er vel vanskelig å unite hele norge på den måten. Om de ikke kommer med tiltak som rådfører folk til den og den serveren etter hvor de er fra. Om det er tankegangen, så er jeg 100% enig

Om ikke en helnorsk server. Hva med skandinavisk? Det er jo faktisk mulig å lese dansk, det er bare umulig å høre på.

Skrevet
Tenker han mener at folk på forumet avtaler å starte på XX og det blir spammet rundt på andre forums  og conan \ gamer nettsteder! :)

9023171[/snapback]

Stemmer det, Snoft. Alà det folk gjore/gjør i WoW enda.

Skrevet
Tviler det vil være nok norske til å fylle en hel server i den grad at det hadde vært meningsfullt å gjort det. Dessuten er det jo også fint å treffe folk fra andre land. Så lenge de ikke bare snakker spansk.

9021313[/snapback]

Jepp, kun spansk kan vel bli litt slitsomt. Men kult å flashe noen spanske gloser, samt plukke opp noen nye.

Spanjolene var litt "bitre" fordi de ikke fikk en egen spanskspråklig server slik franskmennene fikk det. Tror muligens det er fiksa nå.

Skrevet
Det ble gjort rett før WoW kom, en fanside valgte en pve og en pvp server der nordmenn skulle dra på.

9023195[/snapback]

Bare utifra nysgjerrighet, hvilke servere var det?

Skrevet
Jeg ville konsekvent ungått en slik server.

9063354[/snapback]

Støtter idéen om en uoffisiell Norsk server, slik at den kan unngås.

Hvis noen finner informasjon om lignende Hollandske, Greske og Russiske servere send det gjerne på PM.

Skrevet

Vil si meg enig der. Greit å treffe noen nordmenn i blant, og spille med norske RL-venner, men vil absolutt ikke ha en helnorsk server.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...