Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennenes syn på dama/fyr'n..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr ikke en dritt.

 

For flere år siden var jeg med flere jenter som syntes det var .meget. viktig at jeg ble godtatt osv. Ikke at det var noe problem, men hva faen har det å si?! Vel.

Det var bare verre for jenter i 14-16årsalderen å vise at de kunne være med riktig person virket det som. Akkurat som de måtte velge noe av den samme type bukse som de i venninegjengen for å bli godtatt, så gjaldt det vel også i kjærestegjengen..

 

Men så dabber det av med alderen, man vokser opp og er voksne nok til å ta egne valg.

Lenke til kommentar
Betyr ikke det grann egentlig. Altså, om alle vennene mine hater dama ville jeg funnet ut av det,

9032644[/snapback]

 

Jess. Om vennene hadde hatet dama hadde det nok vært en god grunn. Og så lenge vennene dine hadde vært oppegående hadde det nok vært grunn nok til å ikke bli sammen med hu i førsteomgang.

Lenke til kommentar

Sliter faktsik veldig med dette at mine kamerater hater ei vennine av meg, (fuck freinds forhold en stund) de presterer tilogmed å si så mye dritt til hu at hu ikke har lyst å komme på besøk lenger (vi bor i 2 forskjellige byer)

Og grunnen til detta er at hu ikke er den skarpeste kniven i skuffen, hu har aldri vært slem på noen måtemot noen av mine kamerater, men dette gir folk plutselig rett til å være dritsekker mot hu.

 

selv så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, vurdrer å kutte med barndomsvenner bare fordi de ikke klarer å ha normal folkeskikk ovnefor henne.

seinest i kvled presterte en (ex)kamerat å gjøre så hu blei skikkelig lei seg over msn, fyren kasta fra seg den ene spydige komentaren etter den andre. Hva faen skjer med vanslieg folkeskikk bland folk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...