Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennenes syn på dama/fyr'n..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye betyr det at vennene deres liker personligheten til dama di?

Hvor mye betyr det at vennene deres syns dama deres er fin?

 

Motsatt om du er jente...

9021300[/snapback]

For min del betyr det svært svært lite. HVa andre mener kan ikke endre mitt syn på hvor mye, og hva jeg føler for min jente. Dette er sterkere en et vennskap.

 

Men jeg har erfart tidligere at ved gjenger på 3-4 og kanskje fler er det som oftest like avgjørende hva vennene synes en hva du selv egentlig synes. Spesielt gjelder det tidlig i et forhold hvor du kanskje kan def. som kjærlighets_blind_

 

Uansett hvis dama di gjør det slutt fordi vennene synes at du ser ut som en geit er ho kanskje ikke så mye å satse på allikevell?

Lenke til kommentar
Hvor mye betyr det at vennene deres liker personligheten til dama di?

Hvor mye betyr det at vennene deres syns dama deres er fin?

 

Motsatt om du er jente...

9021300[/snapback]

For min del betyr det svært svært lite. HVa andre mener kan ikke endre mitt syn på hvor mye, og hva jeg føler for min jente. Dette er sterkere en et vennskap.

 

Men jeg har erfart tidligere at ved gjenger på 3-4 og kanskje fler er det som oftest like avgjørende hva vennene synes en hva du selv egentlig synes. Spesielt gjelder det tidlig i et forhold hvor du kanskje kan def. som kjærlighets_blind_

 

Uansett hvis dama di gjør det slutt fordi vennene synes at du ser ut som en geit er ho kanskje ikke så mye å satse på allikevell?

9021359[/snapback]

 

Var mer ment som at noen av vennene dine sier at dama di ikke er noe fin. Var vitne til det i forrige uke. En kompis hadde fått seg dame, så fikk han slengt rett i tryne av en i vennegjengen at hun så ut som en hest.

Lenke til kommentar
Hvor mye betyr det at vennene deres liker personligheten til dama di?

Hvor mye betyr det at vennene deres syns dama deres er fin?

 

Motsatt om du er jente...

9021300[/snapback]

For min del betyr det svært svært lite. HVa andre mener kan ikke endre mitt syn på hvor mye, og hva jeg føler for min jente. Dette er sterkere en et vennskap.

 

Men jeg har erfart tidligere at ved gjenger på 3-4 og kanskje fler er det som oftest like avgjørende hva vennene synes en hva du selv egentlig synes. Spesielt gjelder det tidlig i et forhold hvor du kanskje kan def. som kjærlighets_blind_

 

Uansett hvis dama di gjør det slutt fordi vennene synes at du ser ut som en geit er ho kanskje ikke så mye å satse på allikevell?

9021359[/snapback]

 

Var mer ment som at noen av vennene dine sier at dama di ikke er noe fin. Var vitne til det i forrige uke. En kompis hadde fått seg dame, så fikk han slengt rett i tryne av en i vennegjengen at hun så ut som en hest.

9021361[/snapback]

Såg ho ut som en hest?

Lenke til kommentar
Hvor mye betyr det at vennene deres liker personligheten til dama di?

Hvor mye betyr det at vennene deres syns dama deres er fin?

 

Motsatt om du er jente...

9021300[/snapback]

For min del betyr det svært svært lite. HVa andre mener kan ikke endre mitt syn på hvor mye, og hva jeg føler for min jente. Dette er sterkere en et vennskap.

 

Men jeg har erfart tidligere at ved gjenger på 3-4 og kanskje fler er det som oftest like avgjørende hva vennene synes en hva du selv egentlig synes. Spesielt gjelder det tidlig i et forhold hvor du kanskje kan def. som kjærlighets_blind_

 

Uansett hvis dama di gjør det slutt fordi vennene synes at du ser ut som en geit er ho kanskje ikke så mye å satse på allikevell?

9021359[/snapback]

 

Var mer ment som at noen av vennene dine sier at dama di ikke er noe fin. Var vitne til det i forrige uke. En kompis hadde fått seg dame, så fikk han slengt rett i tryne av en i vennegjengen at hun så ut som en hest.

9021361[/snapback]

Såg ho ut som en hest?

9021387[/snapback]

 

Nei, jeg syns hun var en av de bedre jentene, finere enn snittet liksom.

 

Men han som sa det hadde aldri klart å fått henne da, så det kan ha noe med det å gjøre det.

Lenke til kommentar
Hvor mye betyr det at vennene deres liker personligheten til dama di?

Hvor mye betyr det at vennene deres syns dama deres er fin?

 

Motsatt om du er jente...

9021300[/snapback]

For min del betyr det svært svært lite. HVa andre mener kan ikke endre mitt syn på hvor mye, og hva jeg føler for min jente. Dette er sterkere en et vennskap.

 

Men jeg har erfart tidligere at ved gjenger på 3-4 og kanskje fler er det som oftest like avgjørende hva vennene synes en hva du selv egentlig synes. Spesielt gjelder det tidlig i et forhold hvor du kanskje kan def. som kjærlighets_blind_

 

Uansett hvis dama di gjør det slutt fordi vennene synes at du ser ut som en geit er ho kanskje ikke så mye å satse på allikevell?

9021359[/snapback]

 

Var mer ment som at noen av vennene dine sier at dama di ikke er noe fin. Var vitne til det i forrige uke. En kompis hadde fått seg dame, så fikk han slengt rett i tryne av en i vennegjengen at hun så ut som en hest.

9021361[/snapback]

Såg ho ut som en hest?

9021387[/snapback]

 

Nei, jeg syns hun var en av de bedre jentene, finere enn snittet liksom.

 

Men han som sa det hadde aldri klart å fått henne da, så det kan ha noe med det å gjøre det.

9021389[/snapback]

Tenkte de var noke sånt ja ;)

Lenke til kommentar
Var mer ment som at noen av vennene dine sier at dama di ikke er noe fin. Var vitne til det i forrige uke. En kompis hadde fått seg dame, så fikk han slengt rett i tryne av en i vennegjengen at hun så ut som en hest.
Hvis det utsagnet kom utelukkende begrunnet på utseende har man etter min mening valgt seg feil venner. Angående personlighet vil det kunne bety mer for din(e) relasjoner til venn(er). Hvis din(e) venn(er) ikke går overens med din partner kan det føre til at tidligere vennskap faller på is i den tiden du og partneren er i lag, eller at det blir en mindre komfortabel stemning når alle tre er i samme rom. Har sett dette flere ganger, men kan komme med et ganske ekstremt eksempel som hendte nå nylig; En venn av meg får seg dame. De fleste i hans vennekrets kommer godt overens med henne, men en av hans beste kompiser kommer skjevt ut og blir svartelistet av kjæresten. Situasjonene vil ha det til at han dermed ikke får holde kontakten med kompisen sin i den tiden han er sammen med kjæresten. Etter flere år sammen blir det slutt mellom de to, og samme dag gjenopptar kompisen kontakten og de viderefører sitt gamle vennskap. Lignende historier i mer eller mindre ekstrem grad vil jeg tro er ganske vanlig, da slike ubekvemligheter er dømt til å finne sted før eller siden. Ingen kan like alle, og det er ikke alltid man klarer å finne tonen når nye parter skal flettes inn i gamle bekjentskaper. Utfordringen ligger derfor i å akseptere, hvis man kommer i den situasjonen at man skal forholde seg til en venns kjæreste som man ikke kommer godt overens med.
Lenke til kommentar

Det er viktig for meg at vennene mine kan komme overens med dama mi. Om de synes hu ser ut som ett skautroll bryr meg dog heller lite, men det burde de ha respekt nok til å holde for seg selv. Men vil ikke ha en vennegjeng hvor jeg ikke kan ha samla alle sammen siden 1-2 av vennene mine ikke liker dama mi.

 

Edit: Og hvis de ikke klarer å komme overens gir jeg faen og forteller de at jeg er med begge uansett, så får de velge om de vil være med selv da den andre er der.

Endret av NevroMance
Lenke til kommentar

hvis jeg forelsker meg i en gutt, så spiller det absolutt ikke noen rolle hva venner og andre synes om han,, er jo tross alt JEG som skal ha det bra og trives med han.. hvorfor skal deres smak være mere riktig enn min? :nei:

 

Dessuten syns jeg kanskje det er å være litt slem og altfor direkte og si til noen at nye dama/gutten ikke er så særlig pen.. hva er hensikten med det liksom..? blir bare dum stemning av det..

 

men det finnes da dessverre folk som ikke har noen hemninger og sier alt som detter ned i hodet deres, men jeg bryr meg null og niks om det.. lærer heller mere om denne "vennen" da.. :p

Lenke til kommentar
Man blir jo litt stolt nesten da, når veninner kommenterer hvor snill, grei, omtenksom, fin etc. typen er  :love:

9023835[/snapback]

 

Større sjangs for at de prøver seg på han. Husk, det er enklere for gutter å rote med venninnen til dama, enn en jente å rote med kompissen til fyr'n...

9023936[/snapback]

 

Hehe... kanskje i din verden... sånt skal man ikke bekymre seg for =)

Lenke til kommentar
Man blir jo litt stolt nesten da, når veninner kommenterer hvor snill, grei, omtenksom, fin etc. typen er  :love:

9023835[/snapback]

 

Større sjangs for at de prøver seg på han. Husk, det er enklere for gutter å rote med venninnen til dama, enn en jente å rote med kompissen til fyr'n...

9023936[/snapback]

 

Hehe... kanskje i din verden... sånt skal man ikke bekymre seg for =)

9023997[/snapback]

 

Det er høyst aktuelt...

Lenke til kommentar

Jeg syns det er ganske viktig at vennene mine liker kjæresten. De trenger ikke å være forelska og ha de samme følelsene som meg, men jeg vil jo gjerne kunne være sammen med kjæresten OG vennene uten at en av partene misliker hverandre ;) Så det går jo andre veien også, jeg vil gjerne at Marius skal like vennene mine.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er ganske viktig at vennene mine liker kjæresten. De trenger ikke å være forelska og ha de samme følelsene som meg, men jeg vil jo gjerne kunne være sammen med kjæresten OG vennene uten at en av partene misliker hverandre ;) Så det går jo andre veien også, jeg vil gjerne at Marius skal like vennene mine.

9025475[/snapback]

 

You know I do...

Lenke til kommentar

I mitt forrige forhold, var det ingen som likte kjæresten min. Ikke utseende messig, men personligheten hennes.

I begynnlesen sa jeg ifra om dette, og sa at dersom de var gode venner, så kunne de gjøre sitt beste for å like henne.

 

Men etter et halvt år så merket jeg litt forandring. Her er hva jeg mener:

"Per" :Gabba kommer

"alle andre": Kult!

"Per" : Dama hans og...

"alle andre": åhh... Søren... Nok en kjedelig kveld.

 

Dere ser poenget?

 

Jeg mener det har litt å si, siden du er en del med vennene dine og deres mening betyr faktisk endel. Så hvis jeg hadde blitt sammen med en jente som ingen av vennene mine liker (igjen) så hadde jeg nok slått opp ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...