Gå til innhold

Viser ikke navn på inkommende på E65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min E65 viser ikke navnet på de som ringer og sender meg tekstmeldinger (når de ligger i kontaktlisten) Er dette en innstilling?

9021140[/snapback]

Men jeg ser nå at dette kun gjelder noen nummer og ikke alle. Any thoughts? Blir gal, endelig ny mobil og trøbbel første dagen..

Lenke til kommentar

Hvis ett nummer ligger mer enn en gang i kontaktlisten skjer dette i de fleste Nokia telefonene.

Min E65 viser ikke navnet på de som ringer og sender meg tekstmeldinger (når de ligger i kontaktlisten) Er dette en innstilling?

9021140[/snapback]

Lenke til kommentar

Sobelsby: Jeg mener å ha hørt at dette skyldes en bug i siste firmware til E65. Man får bare håpe at de snart kommer med en fiks for de av dere som det gjelder.

Enure: I ditt tilfelle er det nesten utelukkende sikkert at det gjelder dobbeltlagring. Har du sjekket at du ikke har lagret et ice nummer?

Du kan gjøre en test for å sjeke dette. Tast inn nummeret manuelt og trykk ring, for deretter legg på. Gå inn i oppringte nummer listen. Dersom det der vises nummeret i stedet for navnet betyr det

a) Du har lagret nummeret på mer enn et navn

b) Du har ikke lagret nummeret i det hele tatt.

Her er en ting jeg tror du kan forsøke. 6110navigator er symbian series 60 3rd edition, ikke sant?

Da skal det være et program som heter søk installert på telefonen. (Dersom det ikke er installert kan du laste det ned med "Last ned" programmet). Start søk programmet. Der skal du ha mulighet for å søke lokalt på telefonen. Velg det, og kryss av slik at du bare søker i kontakter. Tast inn nummeret du har problemer med, uten +47 forann, og søk....

Du vil da få opp en liste med kontakter som dette nummeret er lagret på. Jeg kan nesten garantere deg at du får opp mer enn en kontakt på de nummrene du har problemer med.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...