Gå til innhold

Gears of War (Nytt Gameplay)

Anbefalte innlegg

Kan man spille mot pc spillere hvis spillet er "Game for windows"? Tror ikke det er så morro for de som har konsoll jomindre de er ekstremt flinke. My diggere/lettere og sikte med en PC mus enn en xbox kontroll. Synes jeg da. Spør du meg så er FPS spill best på pc, men koster jo 20 000 for en pc hvis man skal ha lik grafikk som en konsoll til 3200/6000

9027213[/snapback]

Kan jo det på Shadowrun. Om man ikke kan det på Gears of War også er det litt merkelig.

Det er ikke så vanskelig å spille mot PC-folk, som andre skal ha det til. Faktisk så merker du ikke hvem som spiller på PC/Xbox 360.

9028535[/snapback]

Nå skal det sies at shadowrun har endel funksjoner som gjør tast+mus dårligere, og kontroller bedre (dårligere aim med tast+mus og autoaim for håndkontroll blant annet).

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør du meg så er FPS spill best på pc, men koster jo 20 000 for en pc hvis man skal ha lik grafikk som en konsoll til 3200/6000

9027213[/snapback]

Jeg vet ikke om det var en overdrivelse for effektens skyld, men det er ikke i nærheten av virkligheten med den summen ihvertfall.

Ellers er jeg glad om spillet kommer ut på PC, generelt er det en uting med plattformekslusive titler.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...