boffeeen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tja... med mindre PC-spillere hadde fått en form for begrensning, så tror jeg nok de hadde knust 360-spillere fordi de kan sikte kjappere og mer presist... kjappere i alle fall. 9029076[/snapback] "jaokdah, jeg tar bare å hopper på gears disken når jeg kommer hjem jeg " Du får tro hva du vil. Kanskje en PCgamer knuser mannen i gata, men hey, det gjör jeg også, og tusenvis av andre som spiller med kontrolleren som er treig og upresis... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg ser ikke hvorfor det skulle være så mye enklere med mus og tastatur. Det med å springe og hoppe inntil vegger er såpass godt lagt opp på 360 kontrolleren at jeg tror man skal slite med å finne en bedre løsning på tastatur Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 gears blir nok ikke cross-platform. hadde blitt overraska da iallefall. gidder ikke kjøpe dette til pc med mindre det er masse ekstra stuff. Det ser og ut til å være Games for Windows Live!, som tilsier Vista only.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er det ikke meningen at disse spillene skal være crossplatform da? Slik som shadowrun som var det føste spillet dette var mulig på? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) "jaokdah, jeg tar bare å hopper på gears disken når jeg kommer hjem jeg "9029786[/snapback] Kan jo hende det vil være mulig å kunne se hvem som spiller på data, og hvem som spiller på 360. Og da er det jo ikke verre enn å sparke ut PC-brukerne. Eller kanskje det blir mulig å hoste spill for bare 360-spillere, eller bare PC-spillere. Du får tro hva du vil. Kanskje en PCgamer knuser mannen i gata, men hey, det gjör jeg også, og tusenvis av andre som spiller med kontrolleren som er treig og upresis... 9029786[/snapback] Jeg har da aldri sagt en kontrollen på 360 er treig og upresis, langt ifra, men jeg mener man vil få mye kjappere, og muligens noe mer presis styring ved bruk av mus og tastatur. Men ble det ikke sagt at Halo2 på PC skulle få noen begrensninger slik at styringen skulle bli så lik som på konsoll som mulig? Jeg vil tro, om spillet blir cross-platform, det vil få noe liknende begrensninger. Endret 8. juli 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Edit: Gears of war er ikke et FPS heller! 9027268[/snapback] 3PS da Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er det ikke meningen at disse spillene skal være crossplatform da? Slik som shadowrun som var det føste spillet dette var mulig på? 9030403[/snapback] nei. dette er noe utvikleren bestemmer selv. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut som en achievement blir låst opp i starten av videoen men det ser ikke ut som på xbox :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut som en achievement blir låst opp i starten av videoen men det ser ikke ut som på xbox :/ 9037477[/snapback] Windows Vista... Denne tråden burde egentlig flyttes til "PC" for å unngå forvirring..? Om det ikke er jeg som er forvirret. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut som en achievement blir låst opp i starten av videoen men det ser ikke ut som på xbox :/ 9037477[/snapback] Windows Vista... Denne tråden burde egentlig flyttes til "PC" for å unngå forvirring..? Om det ikke er jeg som er forvirret. 9038104[/snapback] Det er nettop det som er tingen, man vet jo ikke om det er snakk om en oppfølger (til 360) eller en pc versjon av det "gamle". Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er nettop det som er tingen, man vet jo ikke om det er snakk om en oppfølger (til 360) eller en pc versjon av det "gamle". 9038247[/snapback] Du har vel lest første post? Der, sånn som jeg forsto det, var det snakk om en PC versjon. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 såg jo ut som andre oppdrag det der.. er det et helt anna spill som kommer til pc.? Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 selvfølgelig kommer ikke GeoW til å være cross plattform. Shodowrun var bygged som et cross platform spill fra grunnen av, og på tross av det er PC utgaven nesten uspillbar. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er nettop det som er tingen, man vet jo ikke om det er snakk om en oppfølger (til 360) eller en pc versjon av det "gamle". 9038247[/snapback] Du har vel lest første post? Der, sånn som jeg forsto det, var det snakk om en PC versjon. 9038347[/snapback] Du har kanskje en blå X-knapp og en grønn A-knapp på tastaturet ditt, du da...? Ja, det var opprinnelig snakk om at det er en pc-versjon vi ser her, men det er mye som tyder på at det spilles på 360 også. Selvfølgelig kan man bruke 360-kontrollern på pc også, men den er neppe påkrevet og følgelig ville de ikke brukt grafikk i spillet som hentyder til hardware som ikke alle kommer til å ha. (Med mindre dette er et tidligere build hvor de ikke har giddi å bytta ut grafikken enda... ) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Viva Pinata og Gears of War til Windows - Begge spillene vil gjøre sin entre på Windows, og Gears og War vil til og med tilby 5 nye single player-kapitler, samt nytt flerspillerinnhold. Da burde faen meg dette ekstra innholdet komme til 360 og. LINK Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Viva Pinata og Gears of War til Windows - Begge spillene vil gjøre sin entre på Windows, og Gears og War vil til og med tilby 5 nye single player-kapitler, samt nytt flerspillerinnhold. Da burde faen meg dette ekstra innholdet komme til 360 og. LINK 9049666[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Viva Pinata og Gears of War til Windows - Begge spillene vil gjøre sin entre på Windows, og Gears og War vil til og med tilby 5 nye single player-kapitler, samt nytt flerspillerinnhold. Da burde faen meg dette ekstra innholdet komme til 360 og. LINK 9049666[/snapback] Helt enig. 9049800[/snapback] Samme her, blir veldig skuffet vist det ikke gjør det Endret 11. juli 2007 av mX Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Genialt, så slipper jeg kanskje å kjøpe 360. Jeg er ikke konsoll frelst, men som en gamer er det på en måte obligatorisk å spille GeoW. På den videoen som var linket så så det ut som om det ble spillt med et gamepad, ikke med mus, men det er nå så. Endret 11. juli 2007 av zappy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Knallsuksessen Gears of War kommer til PC med nytt innhold. Og nei, du trenger ikke Vista for å spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå