Gå til innhold

Gears of War (Nytt Gameplay)

Anbefalte innlegg

GameTrailers Video

Joystiq Link

Folk sier det er fra en PC versjon, noe jeg syns er helt idiotisk av MS.. alt for tidlig å slippe til PC om man vil selge 360'er! Men de vil vel pushe den Games For Windows greia si også! Og så lenge det nye stæsjet kommer som DLC skal jeg ikke klage!

Men om de fortsetter å slippe 'eksklusive' 360 spill til PC etter så kort tid tar de bort den eneste grunnen til at jeg velger å ha 360 istedet for PS3 under TV'n!

Uansett, utrolig digg å se noe nytt fra fjorårets beste spill!

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du får jo GoW hypen på nytt igjen. I tillegg vil de jo selge Vista maskiner.

Samtidig har nok de fleste av de poteniselle kjøperne av PC versjonen allerede bestemt seg for om de vil ha X360 eller ikke. Det er omtrent bare gamere som har gaming-PCer som brukes til spilling av denne kaliberen. De fleste gamere har nok bestemt seg for hvilke konsoll de velger.

Vet ikke hva MS velger å gjøre med GV though. De er nok ikke særlig glad for at de lakk det heller. Nå prøver tydeligvis GV å gjøre dammage-control, men jeg tror nok det er for sent.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Tja, du får jo GoW hypen på nytt igjen. I tillegg vil de jo selge Vista maskiner.

Samtidig har nok de fleste av de poteniselle kjøperne av PC versjonen allerede bestemt seg for om de vil ha X360 eller ikke. Det er omtrent bare gamere som har gaming-PCer som brukes til spilling av denne kaliberen. De fleste gamere har nok bestemt seg for hvilke konsoll de velger.

Vet ikke hva MS velger å gjøre med GV though. De er nok ikke særlig glad for at de lakk det heller. Nå prøver tydeligvis GV å gjøre dammage-control, men jeg tror nok det er for sent.

9021016[/snapback]

God of War hypen ?? :ohmy: GeoW oyeah

Lenke til kommentar

Syns også det så ut som det ble spilt med håndkontroll. Mulig det er litt av begge deler?

På starten ser man "achievement unlocked" på en annen måte enn man ser på x360. ;)

Ser flere ganger symboler for grønn knapp o.l. som tyder på x360. Både på starten og senere uti klippet. Kanskje de har spilt det på pc med 360-kontroller?

Og er ikke det der nye MP-maps??

Lenke til kommentar
Syns også det så ut som det ble spilt med håndkontroll. Mulig det er litt av begge deler?

På starten ser man "achievement unlocked" på en annen måte enn man ser på x360. ;)

Ser flere ganger symboler for grønn knapp o.l. som tyder på x360. Både på starten og senere uti klippet. Kanskje de har spilt det på pc med 360-kontroller?

Og er ikke det der nye MP-maps??

9022840[/snapback]

den "achievement unlocked" dingsen er slik det ser ut i vista, etter det jeg har sett.

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre annet enn og håpe på at dette blir en ekspansjon til 360`n, har hatt lyst til og slåss mot den schvære greia lenge. Så ut som at det var morosame plasser de sloss på også, med litt mer "moderne"(?) settings, samt at det var mye mer åpne plasser. Håper vi får se mer av dette på 360`n!

Lenke til kommentar
Det kan vel bare tyde på at GeoW 2 kommer til både PC og 360, da...

9023803[/snapback]

Hadde ikkje vore meg imot. Rundspelte GeoW på X360-en til bror min i jula, knallbra det, men kunne godt tenke meg både nr. 1 og 2 på PC.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor lite vi får vite i GoW, så skal man nok ikke se bort ifra at det kommer en etterfølger. Jeg husker ikke helt hva det er som blir sagt i slutten av GoW, men jeg mener å huske det hintet litt mot en etterfølger.

Dessuten ville det vært litt merkelig om spillet hadde blitt så annerledes på PC i forhold til Xbox360. Greit nok at det er noen forandringer, men jeg kjente ikke igjen noen plasser eller noenting av det som ble sagt i den videoen.

Kort fortalt tviler jeg ikke på en etterfølger.

Lenke til kommentar

Hvis Gears of War kommer til PC så forsvinner en stor del av lysten for å kjøpe 360. Vurderer sterkt å kjøpe Xbox 360 om en liten stund, men hvis det skulle vise seg at det spillet kommer til PC så spørs det om jeg ikke heller plasserer en PS3 under tv'n.

Men så var det Halo da... :)

Lenke til kommentar
Dette var da bare gode nyheter. Jeg skal ikke ha det på PC selv, men det er da bra at PC-gamere får spille Gears of War også. Tenk på hvor gøy det blir å spille mot PC-folk via Live da :)

9024690[/snapback]

Kan man spille mot pc spillere hvis spillet er "Game for windows"? Tror ikke det er så morro for de som har konsoll jomindre de er ekstremt flinke. My diggere/lettere og sikte med en PC mus enn en xbox kontroll. Synes jeg da. Spør du meg så er FPS spill best på pc, men koster jo 20 000 for en pc hvis man skal ha lik grafikk som en konsoll til 3200/6000

Lenke til kommentar

Nå spiller ikke jeg mest på LIVE, men måten gears er bygget opp på så tror jeg det er ganske likt på pc og konsoll! Som sagt, jeg vet ikke, men tror nivået er såpass høyt over LIVE at det er skal en del til for å bli bedre med mus og tastatur! (Tror jeg) Når jeg spiller campaign/LIVE er det hvertfall sjeldent at siktingen er grunnen til at jeg dør! Det er lett når du har spilt en del! Det går mer på at du blir skutt i fillebiter av fienden fordi du ikke kommer i dekning fort nok!

Edit: Gears of war er ikke et FPS heller! :tease:

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
Kan man spille mot pc spillere hvis spillet er "Game for windows"? Tror ikke det er så morro for de som har konsoll jomindre de er ekstremt flinke. My diggere/lettere og sikte med en PC mus enn en xbox kontroll. Synes jeg da. Spør du meg så er FPS spill best på pc, men koster jo 20 000 for en pc hvis man skal ha lik grafikk som en konsoll til 3200/6000

9027213[/snapback]

Kan jo det på Shadowrun. Om man ikke kan det på Gears of War også er det litt merkelig.

Det er ikke så vanskelig å spille mot PC-folk, som andre skal ha det til. Faktisk så merker du ikke hvem som spiller på PC/Xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...