bazarov Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Oppdaget nettopp en ny drink: 1 del Absolut vodka (Finlandia fungerer også) 1 del Gilde matblod (fåes i kjøttdisken; det er frossent når man kjøper det, så husk å tine det opp først) Enten du rister det sammen i en shaker eller rører det sammen, blir dette veldig godt, og ikke minst sunt. Anbefales. Lenke til kommentar
bazarov Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, for blod inneholder både jern og protein. Begge deler er positive tilskudd for kroppen. Vodkaen kan sløyfes dersom en alkoholfri variant er ønsket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er vanligvis ikke vanskelig å be når det kommer til å prøve ut nye kombinasjoner, men jeg må si at blandingen av alkohol og blod høres noe spesiell ut. Ser for meg at det smaker som sprit med jernsmak. :-\ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Dette må prøves. Manne drikk dette her. Tenk hvis man spyr senere og folk trur du er skada Dette love bare bra. Hvor mye koste matblod? Endret 8. juli 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nei, dette MÅ ikke prøves. Hørtes forholdsvis ekkelt ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ser for meg at det smaker som sprit med jernsmak. :-\ 9021340[/snapback] Griseblod smaker visstnok ikke like metallisk som menneskeblod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå