robbery Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei folkens. Dere lurer kanskje på hva jeg mener med angst og abstinenster, men det jeg mener er at den gir meg det Har nettopp kjøpt meg ny pc med følgende speccs: * 1 XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP,500/1600Mhz * 1 ABIT Fatal1ty AN9 32X, nForce 590 SLI, DDR2, Socket-AM2, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex16 * 1 Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's * 1 Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM * 1 Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM * 1 Tagan Easycon XL 600W, Modulære kabler, 8xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin * 1 AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte Problemet er følgende: Jeg kan slå på maskinen å spille i mellom 10min til 2 timer så begynner noen rare problemer. Inne i World Of Warcraft så blir alle teksturene helt vilkårlige bilder fra andre teksturer i spillet, det kan jeg fikse med å minimere å maximere men etter det har skjedd så tar det cirka 30 sekunder å minimere det og 30 sekunder og maximere. I CS så henger PCen bare seg helt opp, men jeg hører lyden fra for eksempel mp3 eller ventrilo, mens lyden i selveste spillet henger seg oppe. Etter 2min så henger PCen seg helt opp. I Warcraft 3 så skjer det bare at jeg ser at pcen begynner å bli treig og da tar det også alt for lang tid å maximere og minimere. Det tar også lang tid å starte spillet etter grafikken skal begynne å prosesseres, og det tar lang tid når det skal avsluttes. Jeg har installert Direct X på nytt. Installert Windows 2000 Pro på nytt. Oppdatert til SP4. Installert nyeste driverne til harddisk \ skjermkort \ hovedkort. Sjekket at alt står i som det skal. Sjekket temperatur når problemet foregår, og alle temperaturer er normal og stabile. Jeg vil gjerne høre tips fra dere guruer om hva det kan være, eller eventuelt en måte jeg kan feilsøke på. Har en liten ANING om at det er hovedkortet eller skjermkortet som er defekt, men å begynne å sende tilbake 1 og 1 komponent tilbake til leverandøren av varene blir ekstremt tungvindt. På forhånd takk for alle svar:) Lenke til kommentar
robbery Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Har sjekket hva oppdateringen til bios gjør, og det har ingenting med strømstyring eller hardware og gjøre egentlig. Bare forbedringer av noen diverse ting... det skal egentlig være unødvendig:/ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ehh støtte for cpu inngår i bios oppdatering dvs 5600 blir støttet ikke noe mer frysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå