appelsinbrus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Forbannade Razer-helsike! Dritten har funka fett helt til nå, men nå har jeg mest lyst til å knuse dritten med en DIGER hammer! Den har fått det for seg at den skal slå seg av og på når jeg spiller, og hver FØKKINGS gang det kommer noen og jeg skal skyte de, ja veit dere hva, da skal den slå seg av! Noen som veit hvordan jeg fikser dette, eller blir jeg ganske enkelt nødt til å knuse muse-helsike og kjøpe ei ny? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg hadde samme problemet en stund med logitech vedder 10kr på at du bruker usb... en kompis hadde problemet med en copperhead han bytte ut musa.... jeg valgte å bruke en overgang fra usb - ps2 det fiksa problemet her. merkelig nok funker det med usb nå da^^ Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja men den har jo funka bra her og, helt til nå. Utrolig irriterende dette altså.. Kan det være driveren? Razer har jo egen driver, og den er jo litt halvmerkelig.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja men den har jo funka bra her og, helt til nå. Utrolig irriterende dette altså.. Kan det være driveren? Razer har jo egen driver, og den er jo litt halvmerkelig.. 9022864[/snapback] hehe prøv å oppdater drivern min usb greie funka den å, så streika den, brukte ps2 en stund. usb nå igjen^^ jeg har aldri likt usb Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 avinstaller alt som har med Razer OG logitech og gjøre, så installerer du Razer driver på nytt, oppdater firmware om du har "Copperhead" musa. prøv også og oppdater BIOS og chipset driver, kan være en skadd .INF fil feks som må fikses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå