PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er ikke store sakene, men jeg følte for å lage noe for min venn kak. Jeg har lenge lovet ham et galleri med Romabilder til hans eget forum, og nå har jeg endelig fått summet meg til å gjøre det, ca 9 mnd for seint. Det er aldri for seint, så lenge forumet eksisterer. Her kan dere ta en titt, hvis dere vil: http://prat.kak.net/index.php?automodule=g..._album&album=32 Når jeg først var i siget, så laget jeg et lite galleri med noen av bildene som hører til min forfallserie. De finner du her: http://prat.kak.net/index.php?automodule=g..._album&album=29 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Mye fint der Likte spesielt bildet av pyramiden sett rett fra en kant Lenke til kommentar
kak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er aldri for sent, bare man kommer i mål! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når jeg først var i siget, så laget jeg et lite galleri med noen av bildene som hører til min forfallserie. De finner du her:http://prat.kak.net/index.php?automodule=g..._album&album=29 9020774[/snapback] Nå skjønner jeg hvorfor du synes Kongsten bildene er for ordentlige Mye tøft her. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Your welcome, kak. Takk for kommentarene, Tom og Madusius. Lenke til kommentar
kak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Btw; Hvis man er registrert på prat.kak.net kan man også kommentere hvert enkelt bilde. For å unngå spam, er det ikke mulig for gjester å kommentere. Alle brukere har selvfølgelig mulighet til å få sitt eget galleri! Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ser ut som om det er mye bra her, får ta en ordentlig titt i morgen, har ikke tid no for no skall jeg gjøre byen utrygg. Ser ut som om at Roma er et mer fotogent feriemål en Luleå og Piteå. må vel dra dit en gang. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Mye fint her PMnormal! Du liker rust ser jeg.. hehe! Pene bilder i hvert fall! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Vender stadig tilbake til det jeg synes er verdens tøffeste rustlocation. Minst tre ganger har jeg vært der med dSLR, og flere ganger blir det kanskje. Vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg har en far som også er intressert i gamle og rustne ting, og jeg må si jeg er imponert over hvordan enkelte personer klarer å gjøre det som vi ser på som skrap til gull. Hans side er forresten. Link Wiken Endret 8. juli 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg likte flere av hans forfallsbilder også, og det gjør meg litt glad at andre velger andre fremgangsmåter enn min. Der jeg velger farge, velger andre gjerne s/h. Slik skal det være, sånn at vi ikke tråkker i hverandres stier hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå