Shaper^ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg er på LAN med mine kamerater, vi har en 8 ports Gigabit Switch, jeg hadde XP før og da kopierte jeg i 30-50MB/sek, men nå som jeg har Vista så går det i 6MB/sek hvis jeg er heldig.. Jeg har innstallert riktige drivere, og det står at jeg er "Connected with 1GB Speed." Alle andre har GB nettverkskort, så hvorfor går det så seint? Folk kopierer fra meg i samme speed som jeg hadde på XP, men når jeg kopierer fra andre så får jeg dårlig speed. Har prøvd å skru av firewall osv... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å booste speeden til vanlig speed igjen? =) Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jaa... dette er grunnen til jeg faktis slettet vista.. at de går sent ¨å sende data til en hd til en annen.. heh.. kansje ikke den beste grunnen men... ! det er ingen løsning jeg har funnet hittil .. dette gjelder vel og fra matte til mappe om jeg husker rett?? kansje det er en slags vei å komme rundt dette en plass men... ikke som jeg har funnet veffal!! sorry ikke mye å gjøre emd pr. idag!! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Vel, fra disk til disk på min pc så går det temmelig fort faktisk. Sånn nesten normal speed. Og når folk kopierer fra meg så går det temmelig unna, men når jeg skal kopiere fra andre så suger hastigheten :/ Men men.. Hvis ikke det er noe å gjøre så får jeg bare leve med det.. 6MB/sek er da ikke akkurat trægt heller, men det kunne vært bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå