LeD Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 - Jeg er en hardbarket kriminell, som med vitende og vilje har undergravet den internasjonale videobransjen. Det er absurd at jeg ikke skal få en stor rettssak og all den oppmerksomheten DVD-Jon har fått, sier Lars Aanesland fra Stord, som kaller seg "VHS-Lars". http://www.nrk.no/underholdning/alltid_mor...ro/2431443.html Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jaja... søksmål er vel også en måte å skaffe seg berømmelse på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er DVD Jon stygg så hva "#¤%#!% er han da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Var det ingen som så "Kassett-Kurt" på Absolutt Underholdning? :-D Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hallo? Hele artikkelen er på gøy! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Når kommer SVCD-Rita? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Var det ingen som så "Kassett-Kurt" på Absolutt Underholdning? :-D Ja jeg så har forresten påpekt det før i en annen tråd. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Var det ingen som så "Kassett-Kurt" på Absolutt Underholdning? :-D Ja jeg så har forresten påpekt det før i en annen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå