Gå til innhold

N73 ME eller U700 ?

Anbefalte innlegg

Trenger ny telefon, men vanskelig å bestemme seg.. Skal bytte ut en k750 som er i ferd med å dø ut.

Spørsmålet er om jeg skal gå for Nokia N73 ME eller vente til Samsung U700 kommer på markedet.

Er ikke sikker på om jeg trenger Symbian, men det høres fristende ut (programmer osv).

U700 er jo mye finere å se på etter min mening men har ikke så mange muligheter med tanke på software.

Så det står egentlig mellom design og symbian. :hmm:

U700 har jo også HSDPA, men vet ikke hvor mye det vil ha å si. Også mangler den radio.

Vil ha en telefon jeg ikke blir fort lei av..

Blir mest brukt som:

- kamera

- mp3 spiller

- tidsfordriv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er ikke sikker på om jeg trenger Symbian, men det høres fristende ut (programmer osv).

9020306[/snapback]

:!: typisk de reklamene som opphøyer de verdige ekte orntlie symbianmobilene med ekte operatrivsystem imotsetning til andre mobiler som har gluatler.

alle vil strebe etter det som er vanskelig å få tak i først, før de roer seg og begynner å tenke fordeler og ulemper.

"jeg vil ha toutchscreen", "jeg vil ha 15 mp", jeg vil ha det motsatte av det vi har nå og ikke en balanse"

har sett de iriterende kommentarene under smarttlfene i reklameblad.. :mad:

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

n73 er stor og tung, smasung har mest sannsynlig fortsatt dårlige menyer, (du skal vel mer enn å ringe),

hsdpa er noen ganger (edit: antall ganger) raskere enn 3g, sto 5 ganger et sted men vet ikke hvilken klasse eller hva det heter det avr sammenlignet med og hva det er i virkeligheten, men det er garantert over dobbelt så raskt iallefall.

kan finne en link til amobil som tester hsdpa imorgen

det emd å bruke en u700 som mp3spiller antar jeg er en dårlig ide mtp dårlig software..

u700 vil nok heller ikke måle seg mot n73 på kameraet, og om den er bedre eller dårligere enn k750 får man se.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

U700 er en klassemobil.

Superskjerm. Tar skarpe bilder. Høyt nivå på design og kvalitetsfølelse. HSDPA. 3G.

Det som trekker ned er dog menytastene som ikke er 100 % responsive. Lav usabilitynivå på menyene. For mange tastatrykk for å sende sms.

Sammenlignet med N73, er det ingen tvil om hvem du bør velge.

Hvis penger er no-issue, gå for U700. De negative tingene kommer du over etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nokia E65 > N73.

Mye mer feil på n73 og større og generelt dårligere.

E65 har jeg hatt helt siden den kom ut og den er topp.

Derimot u700 ser utrolig stilig ut, men samsung har tapt seg veldig siste 2 årene i mobil markedet. Men De er kanskje på vei opp igjen nå!?!

Lenke til kommentar

Er U600 og U700 akkurat like, bortsett fra at en har 3G og har radio. Størrelse, knapper og skjerm ellers likt?

Testen til amobil til U600 overbeviste ikke meg. Og så går jeg og venter på testen til U700 før jeg klarer på bestemme meg helt. Men så har jeg også forelsket meg littt i SE T650i. Det blir jo en annerledes telefon, men virker veldig kul.

Har bare hatt Nokia før så om jeg bytter til Samsung eller SE blir vel det samme, må ha litt tid til å komme inn i det. Men vil skjermen på T650i bli for liten når jeg er vant til stor skjerm på Nokia 6280.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...