IT_Brain-dead Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hva er eller hvor stor er forskjellen å kjøre SLi enn mot et kort av samme type? Blir ytelsen dobblet ? Evt. fordeller med SLi? Feks. 8800GTS 320Mb i SLi mot et kort 8800 Ultra 768 MB. Har vi her noe som er i ca. lik ytelse? Prisen blir nesten det samme.. Takk for evt. svar. Endret 6. juli 2007 av IT_Brain-dead Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 For det første vil jeg ikke anbefale sli i vanlige hk som ikke har plass mellom sli-slotene. da blir de fort varmt! men det er ikke noen spill anywhere som ikke kan spilles på max med vertfall 80-90fps med et slikt kort.. de vil ligge på en syyyk temp om det er slik, jeg hadde 2x7900gtx i sli.. det var vel omtrent 70-80 grader før det kortet som er opperst tok kvelden.. men du kan nesten dobble fps... men jeg lover at sjermen din ikke klarer å henge med.. jeg kjører ca 75hz sjerm og da 75fps på sjemen.. det er bare til benchmark og avanserte 3d aplikasjoner som krever slike kort.. ! men har du peng du vil bruke så ikke la meg stoppe deg for all del ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå