tOREEE Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hei! Som tittel sier, så skal jeg ha et par nye hodetelefoner, som skal brukes til musikk.. De må være lettdrevne, ha bra komfort og se bra ut (NEI! at de ser ut som et par Skullcandy's er overdrevent, men de bør jo ikke se ut som om de kommer fra forrige århundre heller!) De skal brukes i lag med en Nokia N95 viss det har noe å si.. Foresten, jeg har alltid vært enn basselsker.. Jeg har prøvd Koss Porta Pro (det høres ut som en haug av dere nærmest hater de.. hvorfor?) og jeg syntes faktisk de hørtes ganske bra ut.. Ellers kan vell kanskje Sennheiser PX100 være noe for meg, men jeg har hørt at de har litt lite bass noen steder! Har også sett på noen fra AKG.. Men ellers, bare kom med anbefalinger.. Det bør helst kunne bestilles fra netshop da det er noen andre ting jeg skal ha fra der, som jeg bestiller i samme slengen.. Mvh, Tore PS: det haster! Endret 16. juli 2007 av torenym Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Hei!Som tittel sier, så skal jeg ha et par nye hodetelefoner, som skal brukes til musikk.. De må være lettdrevne, ha bra komfort og se bra ut (NEI! at de ser ut som et par Skullcandy's er overdrevent, men de bør jo ikke se ut som om de kommer fra forrige århundre heller!) De skal brukes i lag med en Nokia N95 viss det har noe å si.. Foresten, jeg har alltid vært enn basselsker.. Jeg har prøvd Koss Porta Pro (det høres ut som en haug av dere nærmest hater de.. hvorfor?) og jeg syntes faktisk de hørtes ganske bra ut.. Ellers kan vell kanskje Sennheiser PX100 være noe for meg, men jeg har hørt at de har litt lite bass noen steder! Har også sett på noen fra AKG.. Men ellers, bare kom med anbefalinger.. Det bør helst kunne bestilles fra netshop da det er noen andre ting jeg skal ha fra der, som jeg bestiller i samme slengen.. Mvh, Tore PS: det haster! 9020042[/snapback] Technics er definitivt det beste til musikk, de er dynamiske og gir et utrolig fett lydbilde og mye bass uten at du trenger spille høyt.. Det er "klokker" så de sperrer ute all annen lyd. Skal du opp i 700 så kan du liksegodt spandere på deg de her og ha de i mange år. Jeg har hatt mine siden '96 og de har like bra lyd nå som de hadde da. Studio folk og musikre sverger også til disse. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Glemte vell å si, at jeg vil helst ha et par som er åpne, og med ikke så store klokker.. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Eller foresten, åpne/lukkede er ikke så farlig.. Bare det ikke er klokker som går helt rundt ørene! Kan Creative HQ-1700 være noe for meg da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46854 Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Så bra ut de der! Fine var de jo ikke, men det får gå! Foresten.. Kan dere argumentere for de hodetelefonene dere anbefaler, ikke bare gi en link? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Noen som har noen bra erfaringer med Beyerdynamic DT231 her foresten? Siden vi allerede er "inne" på de.. Endret 9. juli 2007 av torenym Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Bruker dem selv, helt supre. Fikset kabelen fra 3 meter til 1,3 da, 3m kabel er irriterende imo. Lukkede, men isolerer nesten ikke. Lyden er super, du bør like bass for å bruke dem, er som å bo i en subwoofer. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Slik lang kabel liker jeg heller ikke! Sitter de godt på? Så de er "joggbare"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 nja, finnes bedre jobbehodetelefoner Selv foretrekker jeg mer enn en hodetelefon i stallen, siden du aldri finner en som passer til alt. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Så, de sitter ikke noe bra på? Prøvde Sennheiser PX100 på Hi-Fi Klubben i dag da.. De var ganske så bra tror jeg! Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Hadde vært veldig bra om flere kunne svart her, siden jeg kanskje skal bestille i dag.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 PX100 er vel et av de bedre kjøpene du kan gjøre til den prisen og i klassen åpne hodetelefoner. Om du likte dem godt, skulle det vel ikke være noen problemer. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Lurer på det ja! Hadde jeg bare fått hørt noe mere om DT231 og så.. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hørt PX100 og DT231 (eier en selv), og synes nok at lyden i Beyeren er flere hakk bedre. PX100 er lettere å få med seg, dog. Jeg synes stadig at DT231 er et av de beste kjøpene i klassen under 1.000,-. Sennheiser HD555 er også et godt valg. Her er lyden litt mørkere og jeg synes den er pittelitt kjedelig. Mitt DT231-eksemplar er vel 6-7 år gammelt nå, og fungerer stadig like bra, og denne hodetelefonen er blitt brukt MYE! Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Sitter de bra på da? Sånn at du kan riste litt på hodet og slike ting? (som ved jogging) Lenke til kommentar
JensL Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, de er nok ikke så bra til det. De presser relativt lite mot skallen, så det skal ikke så mye bevegelse til før de ramler av. Til jogging ville jeg heller brukt noen små plugger istedet. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Har jo det og da Sony MDR-EX71SL tror jeg de heter.. Men, kan jo egentlig bruke de til jogging og slikt da, og DT231 til andre ting.. Eller, et par PX100 til begge? Endret 13. juli 2007 av torenym Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Sony proppene suger DT231 er flere hakk over px100 ja, men irriterende lang kabel (3 meter). Kan fikses det da http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...t231neutric.jpg 130 cm med neutric plugg Endret 13. juli 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Syntes Sony proppene er gode jeg! Klarer du å fikse kabelen da? Er det en stor "jobb"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå