DementedAlbino Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 I dag har det skjedd noe rart med pcen her. Alle programmer jeg har åpen vises ikke lengre på oppgavelinjen nederst i bildet. Dette er utrolig irriterende å gjøre det ye vanskeligere å holde oversikt over hva jeg faktisk holder på med på maskinen nå. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Restart vil nok funke her ja Eller så kan du gjøre følgende; 1. Gå inn i Oppgavebehandling (ctrl+alt+del) 2. Trykk på prosesser 3. Finn og marker Explorer.exe 4. Trykk [Avslutt Prosess] 5. Velg Fil -> Ny Oppgave (kjør...) 6. Skriv explorer.exe Det er kanskje litt mye å gjøre, så en restart funker like greit Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har selvfølgelig prøvd en restart av pcen. Det som i grunn skjedde var en blåskjerm, to ganger på rad, og vips var alt som vises på oppgavelinjen borte. Restart hjelper ikke. I tillegg så virker ikke lengre startmenyen eller "windows" tasten lengre. Endte med å ta reparere fra windows xp cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå