Gå til innhold

Edderkop bilde VS Flogebilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt mye støy på edderkoppbildet? Men det øverste var helt tålig. Veldig fin bakgrunn, men det er noe som ikke spiller i harmoni med flua, eller motsatt. Bakgrunnen er så mild og dus, og har kalde farger, mens fluen blir et slags råttent innspill. Vet ikke hva jeg ikke liker så godt, men det er noe.

Lenke til kommentar

Flua:

Jeg tror jeg forstår hva Cookiebird mener. Flua representerer noe urent og stygt blant alle rene og hvite blomstene. Den provoserer meg med sitt nærvær; den har ikke noe på disse uskyldige blomstene å gjøre.

Kom deg vekk ditt hårete skitne uhyre!

- jeg liker å bli provosert slik.

Teknisk ikke noe vensentlig å utsette. Veldig god fokus på flua. Fine farger og greit med skygge/lys/kontrast. Hvis du hadde hatt all verdens utstyr med, burde du benyttet en reflektor for å kaste litt lys på høyre side og foran/under, samt flytte kamera 1-3cm til høyre for å gå tydeligere klar av blomsten i forgrunnen. Men som sagt ikke noe vesentlig, og dessuten ganske urimelig å kreve at studioutstyret er med ut i skogen.

Jeg ville nok også klonet vekk den mørke flekken nede til venstre i blomsten ute av fokus. MEN det perfekte bildet er ikke nødvendigvis det som har minst skjønnhetsfeil, vi har en tendens til å redigere bildene sterile. (Hadde du imidlertid klonet den bort før du la ut, så ville jo ingen visst at den noen gang har vært der... :))

Rammen: naah..(bob-bob)

- Rams

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...