jabbadabb Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Heisann. Valget har nå fallt mellom disse mobilene. Har nå hatt D600 i et år og virkelig likt slider-muligheten. Jeg vil nå over til et annet merke (hat mot Samsung, aldri mer), og ser da etter lignende. Desverre er jeg nødt til å forholde meg til Netcom, og N80 selges ikke i Netcoms webshop (legg gjerne til linker med gode priser). N73 er med, grunnet grei pris og meget bra testresultater. 7390 er med av samme grunn, men denne har også kamskjell-formen, som forsåvidt er det nærmeste jeg kommer sliderfunksjon. Denne har også Serie40 som (meg forstått) er kjappere enn Serie60. Jeg er ikke ute etter de store arbeids-kravene. Eneste jeg vektlegger av "ekstra" muligheter er bra lyd i høyttalere, samt grei/over gjenomsnitts kamera/video. Kan noen snille sjeler hjelpe til? Eventuellt nevne andre, i samme prisklasse? Strekker meg til maksimum 2000,- med NetCom MyTalk/Activetalk. Setter stor pris på svar og respons! Endret 7. juli 2007 av duxo Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sikler selv etter 7390, og det er nok en god telefon. Men når det gjelder Series 60, er det delte meninger om det. Har hatt det en gang, og det gikk treigt. Les litt på tester først iallefall, for disse her kan gå utrolig treigt. Har hatt Nokia 3650 med Symbian, og en P900 med symbian. Har også nettopp hatt en Samsung som jeg jublet over at gikk i stykker. Jævla møkkatelefoner som bestemmer alt du får lov til å gjøre! Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Noe av det verste jeg vet er å velge ny telefon. Nå har jeg havnet i gamle vaner, dvs lese tester og tråle forum. Nå er også 6290 en sterk kandidat. Er forskjellen på bildene kameraet tar særlig merkbar? Er 6290 også 640x320 når det gjelder video? Kan noen også svare meg på hvordan slarken i klappe-mekanismen er på klapp-telefonene? Telefonen må vare minst 1 år uten for mye slark/defekter(fornyer telefon med fornyelser av abb.). En siste ting jeg lurer på er lyden/kvaliteten på høytalerne. Jeg pleier ofte spille sanger via mobilen. Noen som har noe å si på noen av modellene? Endret 9. juli 2007 av duxo Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har 7390 og er knallfornøyd med den. Har hadd den siden februar og den er fortsatt like fin. Det er LITT slark når den er igjen(kan forskyve skjermen-delen ca 1mm når telefonen er lukket), men det er ikke merkbart med mindre man tenker på det. Har hadd telefonen min i et halvår nå og er fortsatt storfornøyd, så har ingen problemer med å anbefale den, værtfall. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har 7390 og er knallfornøyd med den. Har hadd den siden februar og den er fortsatt like fin. Det er LITT slark når den er igjen(kan forskyve skjermen-delen ca 1mm når telefonen er lukket), men det er ikke merkbart med mindre man tenker på det. Er dette en feil som vil bli dekket av NetCom, dersom det blir "for mye" slark? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 netcom dekker ikke skader på telefon. de har ikke mye med telefonen å gjøre utenom hvis du har problemer med ringing o.l så må du ringe netcom hvis ikke må du kontake -her Nokia, for å få fikset skade. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 netcom dekker ikke skader på telefon. de har ikke mye med telefonen å gjøre utenom hvis du har problemer med ringing o.l så må du ringe netcom hvis ikke må du kontake -her Nokia, for å få fikset skade. 9044927[/snapback] Men det vil bli ordna opp i av Nokia da? Eller er det et bomskudd? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 For å si det slik; telefonen ER robust nok. Det lille slarket hos meg er nok forårsaket av diverse "uforsiktigheter"(miste telefonen i bakken++). Søstra mi har f.eks en SE W300i(elns) som er MYE verre enn min. Det du kan gjøre er å dra på telebutikken eller lignende og spørre om du kan få se på telefonen, om du liker den Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Tenkte å få det gjort imorgen. Tester da ut 7390 og N73. Spør også om de kan anbefale noen andre. Tester litt imorra, så er det slutt. Da bestiller jeg når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå