phax Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei, hvor kan jeg få tona rutene til en billig penge? Tenker Akershus/oslo området.. Evt hvis det er noen billige plasser over grensa som gjør dette? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Høyden Bilpleie tar 1000kr pr rute ca. Utrolig nøye og ordentlige. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvorfor ikke gjøre det selv? Med liten forarbeid finner du ut hvordan du gjør det, og da fikser du det fint selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Selv blir ikke aktuellt, vil ha det ordentlig! og tror nok ikke jeg klarer få det like bra selv.. 1000,- pr rute er jo grei nok pris det. Men er ikke mulig og få det billiger i sverige f.eks? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Selv blir ikke aktuellt, vil ha det ordentlig! og tror nok ikke jeg klarer få det like bra selv.. 1000,- pr rute er jo grei nok pris det. Men er ikke mulig og få det billiger i sverige f.eks? 9021011[/snapback] Tenk på hva det koster å kjøre dit eventuelt (= Mange som ikke tenker på det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Trenger jo ikke koste allverden hvis det finns noen steder nært grensa da. Lenke til kommentar
ScrollLock Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Siden det først er laget en tråd angående soting av ruter, så kan jeg jo bare spørre her =) Hvordan er reglene angående soting av siderutene framme på bilen, er dette helt ulovlig eller har man lov å sote til en viss grad? Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er ikke lov med noe som er klistret på i ettertid, foran b-stolpen. I biler hvor innvendig speil kreves skal man kunne se blålys gjennom bakruta Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Selv blir ikke aktuellt, vil ha det ordentlig! og tror nok ikke jeg klarer få det like bra selv.. 1000,- pr rute er jo grei nok pris det. Men er ikke mulig og få det billiger i sverige f.eks? 9021011[/snapback] Høiden Bilpleie er utrolig nøye. Han gir seg ikke før vinduene er perfekte. Ikke 1 luftboble i filmen, linjene til vinduet er skjært akkurat i kanten og det han skjærte ut etter varmetrådene i bakruta. Var på biltilsynet på visning, fikk anmerkning pga sotinga, men kontrolløren ville vite hvor jeg hadde sota vinduene, siden det var så bra gjort. Tror også du får 2 eller 5års garanti. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Høres jo lovende ut det ja. Bruker de lang tid på å legge film eller? Hvorfor fikk du anmerkning forresten? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Fordi jeg hadde film på siderutene. Vet ikke hvor lang tid de brukte, for det var forrige eier som la på film der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå