Gå til innhold

Sydenreise i morgen tidlig, trenger pakketips fort

Anbefalte innlegg

Tja. Alle flybusser tar vell visa/mastercard? Bare lokale somlebusser rundt forbi som ikke gjør det.

9022182[/snapback]

Alle flybusser tar ikke visa/mastercard. Det er bare i Oslo. Dessuten er det ikke alle som tar flybussen til flyplassen og må gjerne reise noen timer før de kommer frem til der de reiser fra.

9023261[/snapback]

Hmm. Flybussen i både Oslo og Trondheim tar også visa/mastercard. Til og med NSBs flybuss til Torp tok visa da jeg reiste fra Torp for mange år siden.

Om de ikke tar det andre steder er det jammen meg lavmål. Til og med de tidligere østblokklandene jeg har feriert i var det ikke noe problem å betale med visa på flybussen. Er det virkelig sånn at distriktsnorge fortsatt henger så langt etter? *sukk*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier alltid å glemme linser. Eller brillene, alt ettersom hva jeg har på når jeg reiser.

Hjemme har jeg en fin liten liste på dataen med alt jeg trenger på enhver ferie. Så kommer selvfölgelig noe i tillegg alt ettersom hva slags ferie jeg skal på... Jeg har delt opp i kategorier og har til og med en egen kategori for håndbagasje.

Nå höres jeg nok ut som en skikkelig kontrollfrik (noe som ikke er så veldig langt fra sannheten :blush: ), men på denne måten glemmer jeg iallefall ikke noe mer enn en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...